Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

CSeries w malowaniu Swiss

Lotnictwo cywilne, 12 czerwca 2015

Bombardier opublikował zdjęcie samolotu CSeries 100 w malowaniu pierwszego użytkownika – linii Swiss.

Przedseryjny CS100 (FTV5) w malowaniu pierwszego użytkownika – Swiss / Zdjęcie: Bombardier

Kanadyjski producent samolotów komunikacji regionalnej opublikował zdjęcie ostatniego z przedseryjnych CSeries 100. Samolot, oznaczony jako FTV5 i noszący znaki rejestracyjne C-GWXZ, wyróżnia się malowaniem w barwach pierwszego użytkownika tego typu – szwajcarskich linii lotniczych Swiss (Swiss będą pierwszym użytkownikiem CSeries, 2015-05-08). Jest on też jako pierwszy CS100 wyposażony w kompletną kabinę pasażerską.

Po niepowodzeniach i opóźnieniach w programie CSeries Kanadyjczycy chcą udowodnić, że obecnie wszystko przebiega zgodnie z planem. Z tego powodu w przyszłym tygodniu podczas wystawy w Paryżu pojawią się aż dwa samoloty tej rodziny (Uboższy Paris Air Show?, 2015-03-25). Na wystawie statycznej pokazany będzie jeden z przedseryjnych CS100. Następnie pojawi się w Zurychu.

Z kolei jedyny prototyp CS300 ma codziennie brać udział w pokazach w locie nad lotniskiem Le Bourget. Po zakończeniu paryskiej imprezy samolot będzie zaprezentowany w zakładach Bombardiera w Belfaście.

 


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.