Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Fokkery 70 dla Air Niugini

Lotnictwo cywilne, 21 października 2015

Przewoźnik z Papui-Nowej Gwinei odkupił 7 Fokkerów 70 od KLM Cityhopper.

Do 2017 Air Niugini mają dysponować 9 Fokkerami 70 / Zdjęcie: Air Niugini

Obecnie we flocie linii Air Niugini, będącej narodowym przewoźnikiem Papui-Nowej Gwinei, znajdują się 2 Fokkery 70. Do 2017 ich liczba wzrośnie do 9, dzięki najnowszemu porozumieniu zawartemu z holenderskim towarzystwem KLM Cityhopper (Embraery dla KLM Cityhopper, 2015-03-30).

Jak mówi prezes Air Niugini, Sir Frederick Reiher, Fokkery 70 są perfekcyjnie dostosowane do rynku, na którym operują kierowanie przez niego linie. Samoloty tego typu zostały wybrane ze względu na ekonomiczne przewagi nad turbośmigłowymi ATR 72 i Bombardierami Q400.

Z ładunkiem o takiej samej masie Fokker 70 może przebyć dystans dłuższy o 35% w porównaniu z w/w typami. W dodatku uczyni to szybciej – podkreśla Sir Frederick Reiher. Dodatkową zaletą jest zabudowanie zespołu napędowego w tylnej części kadłuba, co zmniejsza ryzyko zassania ciała obcego z powierzchni drogi startowej.

Fokkery 70 stopniowo zastępują Q400 we flocie papuaskiego przewoźnika. Pierwszy samolot tego typu trafił do bazy w Port Moresby w kwietniu, a drugi – w bieżącym miesiącu. Do końca br. dołączy do nich trzeci.

Samoloty przeznaczone dla Air Niugini zostaną wyposażone w nowe oświetlenie kabiny pasażerskiej, nowoczesne fotele i system rozrywkowy, opracowany przez Fokker Services (GKN kupuje Fokkera, 2015-07-28). Będą one przystosowane do przewozu 8 pasażerów w klasie biznes i 72 w klasie ekonomicznej.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.