Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Boeing zmniejsza produkcję 777 i 787

Lotnictwo cywilne, Przemysł lotniczy, 29 lipca 2020

Boeing zapowiedział dzisiaj, 29 lipca, że zmniejszy tempo produkcji swoich samolotów szerokokadłubowych. W przyszłym roku zakłady koncernu z Seattle co miesiąc opuszczać ma 6 odrzutowców rodziny 787 Dreamliner – to już trzecia taka decyzja od zeszłego roku, kiedy produkowano Dreamlinery w rekordowym tempie 14 samolotów na miesiąc.

W przyszłym roku zakłady koncernu z Seattle co miesiąc opuszczać ma 6 odrzutowców rodziny 787 Dreamliner / Zdjęcie: Boeing

Oprócz tego, do 2 samolotów na miesiąc, spadnie tempo wytwarzania modeli rodziny 777 / 777X. Boeing już wcześniej ogłosił plany ograniczenia produkcji 777 / 777X do trzech odrzutowców miesięcznie w 2021, z wytwarzanych obecnie pięciu. Władze amerykańskiego przedsiębiorstwa wspomniały uprzednio, że produkcja seryjna tych ostatnich może opóźnić się nawet o rok (Nawet rok opóźnienia Boeinga 777X, 2020-07-25).

Szefowie koncernu z Seattle zapowiadają też, że tempo produkcji samolotów wąskokadłubowych rodziny 737 MAX będzie rosło wolniej niż oczekiwano – od początku 2022 montowanych ma być ich miesięcznie 31.

Co najważniejsze, potwierdziła się też pogłoska sprzed kilku tygodni – dzisiaj prezes Dave Calhoun oficjalnie potwierdził, że w 2022 Boeing przestanie produkować słynny model 747 Jumbo Jet (Koniec produkcji Boeinga 747?, 2020-07-06).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra