Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Loty 737 MAX American przed końcem 2020?

Wypadki, Lotnictwo cywilne, Przemysł lotniczy, 21 listopada 2020

Największy amerykański przewoźnik lotniczy, American Airlines poinformowały, że jej samoloty Boeing 737 MAX powrócą do lotów pasażerskich do końca 2020. Na początku grudnia mają to być loty niekomercyjne. Pod koniec tego miesiąca powinny zaś rozpocząć się regularne przewozy pasażerskie. Na początek, od 29 grudnia do 4 stycznia, 737 MAX mają dwa razy dziennie obsługiwać połączenie między Miami a Nowym Jorkiem.

8 z kilkunastu uziemionych samolotów Boeing 737 Max 8 American Airlines zaparkowanych na odległej drodze kołowania w Roswell International Air Center w Roswell w Nowym Meksyku / Zdjęcie: Tom Fox – The Dallas Morning News

Powrót do lotów komercyjnych Boeingów 737 MAX ma być możliwy po decyzji FAA (Federal Aviation Administration). 18 listopada 2020 uchyliła ona nakaz uziemienia rodziny tych samolotów i opublikowała Dyrektywę Zdatności, określającą zmiany w projekcie 737 MAX, które należy wprowadzić przed powrotem samolotów do eksploatacji, oraz wydała Powiadomienie o ciągłej zdatności do lotu dla wspólnoty międzynarodowej, publikując wymagania dotyczące szkolenia załóg lotniczych samolotów rodziny 737 MAX (Zgoda na wznowienie eksploatacji Boeingów 737 MAX , 2020-11-18).

W świetle decyzji FAA nie wydaje się jednak możliwe, by Boeingi 737 MAX mogły powrócić do regularnych lotów aż tak szybko. Mniejszy konkurent American, United Airlines, ogłosił plany ich powrotu do służby w pierwszym kwartale 2021. Z kolei Southwest Airlines, największy na świecie operator 737 MAX, poinformowały w październiku, że planują regularne loty samolotów tego typu dopiero w drugim kwartale 2021.

Boeingi 737 MAX są uziemione od marca 2019 po dwóch katastrofach, w których zginęło 346 osób (Uziemienie Boeingów 737 MAX przedłużone, 2019-11-09).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2020 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.