Dowództwo lotnictwa US Marine Corps zgłosiło całkowitą zdolność operacyjną (ang. Full Operational Capability) samolotów KC-130J zmodyfikowanych do standardu Harvest HAWK (Hercules Airborne Weapons Kit)+. Ostatni z nich odebrano 26 sierpnia.
Projekt zainicjowano w 2015. Zestaw Harvest HAWK obejmował oryginalnie głowicę obserwacyjno-celowniczą AN/AAQ-30, zabudowaną pod lewym skrzydłem, w tylnej części pustego, standardowego zbiornika z paliwem. Natomiast na zewnętrznym lewoskrzydłowym pylonie KC-130J zabudowano wyrzutnię pocisków kierowanych powietrze-powierzchnia AGM-114P Hellfire II. Pod prawym skrzydłem samolotu nadal umieszczone są: zbiornik z paliwem i zasobnik z elastycznym przewodem do podawania paliwa, dzięki czemu może on bez przeszkód służyć także jako tankowiec.
Natomiast w ramach projektu Harvest HAWK+ 10 KC-130J zostało wyposażonych w głowicę obserwacyjną MX-20 i przystosowanych do zrzucania pocisków powietrze-powierzchnia AGM-176 Griffin i bomb szybujących GBU-44/B Viper Strike przez boczne drzwi. 6 z nich zmodernizowano w Naval Air Station Patuxent River, a 4 w zakładach Sierra Nevada Corporation w Colorado Springs.
Użytkownikami KC-130J Harvest HAWK+ są dwie eskadry lotnictwa USMC. Stacjonująca w bazie Miramar VMGR-352 ma na stanie 5 samolotów, a VMGR-252 z Cherry Point – 4. Ostatni KC-130J Harvest HAWK+ wchodzi w skład eskadry doświadczalnej VX-20 z NAS Patuxent River, gdzie służy do prób i dalszych prac rozwojowych w ramach projektu (Dozbrajanie lotnictwa USMC, 2016-05-12).