Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Bombardier ujawnia nabywców CSeries

Lotnictwo cywilne, 05 czerwca 2013

Bombardier Aerospace ujawnił zawarcie transakcji kupna samolotów komunikacji regionalnej CSeries z liniami Gulf Air i Oddyssey Airlines.

CSeries 100 w barwach Gulf Air. Od czerwca 2011 linia pozostawała na liście nabywców tego typu jako nieujawniony klient / Rysunek: Bombardier Aerospace

Informację na ten temat pierwszej z nich przekazano dzisiaj. Narodowy przewoźnik Królestwa Bahrajnu zakupił 10 CSeries 100, z opcją na 6 kolejnych. Jak można przeczytać w oświadczeniu producenta, wyboru samolotów dokonano po szczegółowej i dogłębnej analizie, przeprowadzonej przez Gulf Air, zgodnie z obowiązującymi w kraju zasadami. Wartości porozumienia i terminów dostaw nie podano do publicznej wiadomości.

Oblot pierwszego prototypu CSeries – modelu 100 – ma nastąpić w bieżącym miesiącu, najprawdopodobniej po zakończeniu Paris Air Show, który odbędzie się w dniach 17 - 23 czerwca. Dotychczas producent zebrał zamówienia na 63 CSeries 100 i 114 nieco większych CSeries 300 (160-miejscowy CSeries 300, 2013-03-07, Zamówienie na CS100, 2012-12-20)

Co ciekawe, przedwczoraj, podczas odbywającej się w Kapsztadzie konferencji Międzynarodowego Zrzeszenia Przewoźników Lotniczych (IATA), Chet Fuller, wiceprezes Bombardier Aerospace stwierdził, że zamierza zaprosić do Paryża przedstawicieli linii lotniczych Malmo Aviation i Odyssey Airlines, to znaczy nieujawnionego nabywcy CSeries, który właśnie został ujawniony.

Ostatnie z wymienionych towarzystw nigdy wcześniej nie zostało anonsowane jako klient Bombardiera. Jednak kilkanaście miesięcy temu pojawiły się pogłoski, że brytyjski przewoźnik zamierza uruchomić połączenie z Londynu-City do Nowego Jorku, obsługiwane przez CSeries 100, z miejscami wyłącznie w klasie biznes. Na początku ub. r. producent potwierdził, że prowadzi z jedną z linii negocjacje w tej sprawie.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2020 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.