Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Wypadek podczas transportu Boeingów

Lotnictwo cywilne, 06 lipca 2014

Pociąg przewożący zespoły samolotów pasażerskich Boeinga wykoleił się w drodze do zakładów koncernu w stanie Waszyngton.

19 spośród 20 wagonów pociągu wykoleiło się w czwartek, 16 km na zachód od Alberton w Montanie. W 7 z nich przewożone były zespoły konstrukcyjne Boeingów 737, 777 i 747, w tym 6 kadłubów pierwszego modelu / Zdjęcie: Zero Hedge

Do wypadku doszło w czwartek po południu, około 16 km na zachód od Alberton w Montanie. W wagonach pociągu przewożone były m.in. elementy samolotów pasażerskich Boeinga, w tym kadłuby 737 (Drugi Boeing 737 dla linii Aurora, 2014-06-20) oraz mniejsze zespoły 777 (Zamówienie na BBJ 777-300ER, 2014-06-11) i 747 (1500. Boeing 747, 2014-06-30), a także produkty spożywcze i denaturat. W wyniku zdarzenia 3 kadłuby stoczyły się po zboczu i wpadły do rzeki Clark Fork.

Zespoły Boeingów transportowano z zakładów Spirt Aerosystems w Wichita w Kansas do zakładów koncernu w Renton w stanie Waszyngton. Służby stanowe oddzieliły fragment rzeki, do którego wpadły kadłuby, od postronnych obserwatorów i turystów. Dziś przedstawiciele przedsiębiorstwa transportowego Montana Rail Link oraz Boeinga podjęli próbę wydobycia fragmentów samolotów z powrotem na ląd.

Do wypadku doszło w czwartek po południu, około 16 km na zachód od Alberton w Montanie. W wagonach pociągu przewożone były m.in. elementy samolotów pasażerskich Boeinga, w tym kadłuby 737

Producent Boeingów nie wystosował dotąd oficjalnego komentarza w omawianej sprawie. Nie wiadomo więc, czy czwartkowy wypadek wpłynie na tempo dostaw zamówionych już przez klientów samolotów. Także nieznane są przyczyny wykolejenia się pociągu. Wśród najbardziej prawdopodobnych wymienia się złą pogodę i nadmierną prędkość.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.