Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Boeing ogranicza produkcję 747-8

Lotnictwo wojskowe, Strategia i polityka, 13 lutego 2013

Boeing poinformował, że po 2013 będzie zmuszony do ograniczenia produkcji modelu 747-8. Koncernowi brakuje zamówień na te bardzo duże samoloty.

O problemach z zapewnieniem ciągłości odbiorów produkowanych samolotów modelu 747-8 Freighter i Intercontinental Boeing poinformował Komisję Papierów Wartościowych i Giełd (US Securities and Exchange Commission, SEC). Jeśli koncern nie uzyska nowych zamówień, będzie musiał ograniczyć bieżącą produkcję, która wynosi obecnie 2 samoloty 747-8 na miesiąc. To kolejny problem Boeinga, po kłopotach z modelem 787 Dreamliner (Co najmniej kwartał bez Dreamlinerów, 2013-02-12). Po rekordowym 2013 (601 samolotów Boeinga, 2013-01-03) produkcja samolotów pasażerskich i cargo amerykańskiego giganta może więc spaść.

Na początku br. Boeing miał zamówienia na 67 samolotów modelu 747-8. 39 z nich to 747-8F, a pozostałe 747-8I. Koncern mógłby je wyprodukować w niecałe 3 lata. Problem w tym, że znaczna część wiążących zamówień dotyczy lat późniejszych. Już w 2014 zabraknie więc odbiorców na wszystkie możliwe do wyprodukowania maszyny.

Boeing ma nadzieję na uzyskanie nowych zamówień. Jest jednak mało prawdopodobne, by – nawet jeśli w ogóle się pojawią – dotyczyły najbliższych kilkunastu miesięcy. Rynek na samoloty bardzo dużej pojemności, szczególnie w wersji cargo, nie odbudował się po latach kryzysu finansowego.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.