Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Boeing 787-10 będzie montowany w Charleston

Lotnictwo cywilne, 31 lipca 2014

Szefowie koncernu z Seattle zdecydowali, że montaż końcowy Dreamlinera 787-10 będzie odbywał się w zakładach w North Charleston, w Karolinie Pd.

Rysunek: Boeing

Boeing 787-10 będzie największym z rodziny Dreamlinerów, obejmującej także modele 787-8 i 787-9 (Zmienione parametry Dreamlinerów , 2014-07-01). Obydwa samoloty montowane są na liniach w wytwórniach w Everett i North Charleston. Także w Everett prowadzone są prace projektowe przy 787-10.

Rozważaliśmy wszystkie opcje i uznaliśmy, że najlepszym i najbardziej efektywnym rozwiązaniem będzie produkcja Boeinga 787-10 w Karolinie Pd. Pozwoli nam to zrównoważyć produkcję 787 w North Charleston i Everett, przy zwiększeniu tempa produkcji, powiedział Larry Loftis, wiceprezes i dyrektor generalny programu 787.

Boeing 787-10 będzie o 5,5 m dłuższy niż Dreamliner 787-9. Środkowa część kadłuba samolotu (dłuższa o 3 m) jest zbyt duża, aby można było ją transportować z North Charleston do Everett. Ponadto wykonywanie montażu końcowego 787-10 w zakładach w Karolinie Pd. pozwoli wykorzystać ich możliwości, umożliwiając jednocześnie zakładom w Everett, koncentrującym się na 787-9 i 787-9, dalsze zwiększenie wydajności.

Dreamlinery montowane są na trzech liniach: dwóch w Everett i jednej w North Charleston. Tempo produkcji wynosi obecnie 10 samolotów miesięcznie. Jak ogłoszono w ub. r., w 2016 ma ono wzrosnąć do 12 samolotów na miesiąc, a do końca dekady do 14 Dreamlinerów miesięcznie.

W Everett nadal montowanych będzie 7 samolotów miesięcznie. Natomiast zakłady Boeing South Carolina będą stopniowo zwiększać wydajność z 3 samolotów 787 miesięcznie do 5 w 2016 i 7 do końca dekady. Rozpoczęcie montażu końcowego pierwszego Dreamlinera 787-10 planowane jest w 2017. Od czerwca 2013 Boeing zdobył zamówienia na 132 samoloty tego typu, od 6 klientów (33 Dreamlinery dla ALC, 2013-09-19).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.