Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Wparcie fregat typu Valour

Marynarka wojenna, 11 września 2014

Rodzime Cape Armature Winders dokona przeglądów naprawczych czterech południowoafrykańskich fregat typu Valour (MEKO A-200 SAN).

Zlecenie dotyczy przeglądu i ewentualnej naprawy instalacji elektrycznych i elementów wyposażenia elektronicznego południowoafrykańskich fregat. Prace zostaną wykonane w ciągu najbliższych lat. Koszt świadczonych przez Cape Armature Winders usług będzie naliczany na bieżąco, w zależności od stanu technicznego okrętów (SAS Mendi przeciw piratom, 2011-02-15).

Mimo, że południowoafrykańskie fregaty pozostają w linii od niespełna dekady, ich stan techniczny pozostawia wiele do życzenia. Brak funduszy oraz zła organizacja pracy spowodowały, że okręty nie otrzymują odpowiedniego wsparcia technicznego ze strony użytkownika. Skutkiem tych zaniedbań jest ograniczony potencjał operacyjny oraz krótsza trwałość użytkowa Valour.

Problemem dla South African Navy (SAN, Marynarki Wojennej RPA) jest też wystawienie odpowiednio licznych załóg omawianych okrętów. Szacuje się, że stany osobowe na A-200 SAN kształtują się na poziomie zaledwie 85%.

Powyższe problemy dotyczą też innych okrętów SAN, w tym serii konwencjonalnych OP typu Heroine, opartych na niemieckich Typ 209 (Słaba kondycja marynarki wojennej RPA, 2013-08-02). Załogi tych jednostek od lat skarżą się na częste awarie elementów układu pędnego i zasilania, wymuszające ich ciągłe naprawy i znacznie ograniczające czas rzeczywistej eksploatacji (Remont SAS Manthatisi, 2013-09-18).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2021 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.