Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

HAL chce załagodzić konflikt z Ekwadorem

Lotnictwo wojskowe, Przemysł zbrojeniowy, Strategia i polityka, 03 listopada 2015

Indyjski producent zamierza skłonić władze Ekwadoru do ponownego przemyślenia decyzji o rezygnacji ze śmigłowców HAL Dhruv.

HAL jest przedsiębiorstwem państwowym, w związku z czym w próby załagodzenia sporu z Quito włączyły się władze Indii. Dotychczasowe rozmowy nie przyniosły jednak pozytywnego wyniku. W związku z tym HAL zdecydowało się wysłać do Ekwadoru delegację, w skład której wejdą członkowie zarządu przedsiębiorstwa / Zdjęcie: El Universo

Specjalna delegacja z Hindustan Aeronautics (HAL) uda się do Ameryki Łacińskiej, aby podjąć próbę załagodzenia sporu z władzami w Quito. W połowie października ministerstwo obrony Ekwadoru jednostronnie ogłosiło decyzję o zerwaniu porozumienia z indyjskim producentem, który dostarczył im śmigłowce wielozadaniowe HAL Dhruv.

Decyzja władz w Quito podyktowana była złym stanem technicznym dostarczonych wiropłatów (Ekwador zrezygnował z Dhruvów, 2015-10-15). W latach 2009-2012 Fuerza Aérea Ecuatoriana (wojska lotnicze Ekwadoru) odebrały 7 śmigłowców HAL Dhruv (Ekwador kupił 7 śmigłowców Dhruv, 2008-06-29). W ciągu zaledwie kilku lat eksploatacji Ekwadorczycy utracili aż 4 statki powietrzne tego modelu, w tym jeden przeznaczony do transportu najważniejszych osób w państwie (W Ekwadorze rozbił się HAL Dhruv, 2014-02-22v).

Główną przyczyną wypadków były usterki techniczne wykryte w wiropłatach a nie błędy pilotów. Na początku 2015 Quito zadecydowało o uziemieniu śmigłowców (Ekwador uziemił Dhruvy, 2015-02-02) i wszczęciu procedury wyboru i kupna nowych statków powietrznych (Ekwador znalazł następcę HAL Dhruv, 2015-02-06).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.