Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Zakupy Boeingów 737

Lotnictwo cywilne, 22 stycznia 2016

Dwa towarzystwa ze Stanów Zjednoczonych Ameryki złożyły zamówienia na Boeingi 737.

Dostawy nowych 737-700 dla United rozpoczną się w połowie przyszłego roku / Zdjęcie: United Airlines

W ramach wycofywania z eksploatacji samolotów komunikacji regionalnej United Airlines zamówiły 40 Boeingów 737-700. Ich dostawy rozpoczną się w połowie 2017 (United zmieniają zamówienie na Boeingi, 2015-04-24). Dzięki temu flota samolotów 50-miejscowych należących do linii zmniejszy się do 2019 o połowę. Obecnie przewoźnik ma ich aż 256.

Wbrew niektórym doniesieniom, zakup 737 nie oznacza rezygnacji United z nabycia mniejszych samolotów. – Wciąż rozważamy pozyskanie Bombardierów CS100 albo Embraerów E190 lub E195 – mówi dyrektor finansowy United Gerry Laderman.

Southwest zamówiły 33 Boeingi 737-800 i w ramach opcji dokupiły 25 samolotów tego typu / Zdjęcie: Southwest Airlines

Natomiast niskokosztowe linie Southwest zamówiły 33 Boeingi 737-800 i zmieniły opcję zakupu 25 737-700 na taką samą ilość 737-800. Jest to element strategii wymiany floty i wycofania z eksploatacji 737 Classic najpóźniej do połowy 2018.

Pod koniec 2015 Southwest miały 704 samoloty na stanie, po odebraniu 19 nowych 737-800 i 24 zakupionych z drugiej ręki 737-700. Ze stanu spisano cztery 737 Classic.

W ramach nowego planu do floty Southwest trafi w br. 36 737-800 i 17 737-700. W 2017 koncern z Seattle dostarczy przewoźnikowi 35 737-800 i 14 737-700, a w 2018 – odpowiednio 18 i 4 samoloty każdego z w/w typów. Pierwszy 737 Max 8 zostanie przekazany Southwest w 2017 (Rozpoczęto montaż Boeinga 737 MAX 8, 2015-09-16).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.