Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Iran będzie rozmawiał w sprawie Airbusów

Lotnictwo cywilne, Strategia i polityka, 24 stycznia 2016

Przewodniczący parlamentarnej komisji rozwoju Iranu, Mahdi Hashemi poinformował media, że po zniesieniu sankcji Teheran dokona zakupów wielu nowoczesnych produktów z Zachodu.

Linie Iran Air dysponują obecnie 43 samolotami, w tym 22 Airbusami, 16 Fokkerami i 5 Boeingami, którym zapewnia podstawową obsługę / Zdjęcie: Iran Air

Minister transportu, Abbas Akhoondi powiedział, że w przyszłym tygodniu odbędą się rozmowy dotyczące zakupu przez Iran Air 114 samolotów pasażerskich europejskiego koncernu Airbus (Iran chce kupić 114 Airbusów, 2016-01-18). Sfinalizowanie kontraktu jest planowane na marzec br.

W przyszłości rozmowy mogą objąć także amerykańskiego Boeinga, co jednak będzie trudniejsze ze względów politycznych. Łącznie w ciągu kilku najbliższych lat Iran zamierza kupić 500 nowych samolotów pasażerskich. Wstępne plany przewidują, że 300 z nich będzie dwusilnikowymi szerokokadłubowcami.

Potrzeby irańskich przewoźników po kilku dekadach embarga USA i ich sojuszników są ogromne. To samo dotyczy infrastruktury lotniskowej i naziemnych systemów kierowania lotami. By przyspieszyć proces unowocześniania lotnictwa cywilnego Teheran bierze pod uwagę udział w tym procesie inwestorów zagranicznych.

Irańskie aktywa zamrożone w wyniku sankcji są szacowane na 107 mld USD. W pierwszej fazie odchodzenia od sankcji Teheran ma odzyskać dostęp do 32 mld USD. Iran ma zostać też połączony z zachodnimi systemami rozliczeń finansowych. Z list przedsiębiorstw objętych sankcjami ma zostać usuniętych 400, ale 200 nadal na nich pozostanie.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.