Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Pierwszy Dreamliner we flocie KLM

Lotnictwo cywilne, 16 listopada 2015

Holenderskie linie KLM odebrały pierwszego Dreamlinera 787-9.

Pierwszy Dreamliner 787-9 należący do KLM nosi nazwę Zonnebloem (Słonecznik) / Zdjęcie: KLM

W sobotę przedstawiciele narodowego przewoźnika Holandii, linii KLM, odebrali w zakładach Boeinga w Everett pierwszego Dreamlinera 787-9. Samolot otrzymał nazwę Zonnebloem (z niderlandzkiego Słonecznik). Jest dzierżawiony przez KLM od AerCap.

W kabinie holenderskiego 787-9 może pomieścić się 294 pasażerów, w konfiguracji trójklasowej. W klasie biznes zabudowano 30 foteli, w ekonomicznej Premium – 48, a w ekonomicznej – 216 (Wyposażenie holenderskich Dreamlinerów , 2015-08-05).

Pierwszy Dreamliner KLM wylądował w macierzystej bazie w porcie lotniczym Amsterdam-Schiphol w sobotę rano, dzięki różnicy czasu pomiędzy Ameryką Pn. i Europą. Samolot używany będzie do obsługi połączenia z Amsterdamu przez Abu Zabi do Bahrajnu, począwszy od 23 listopada (Zimowa oferta Air France-KLM, 2015-11-08).

Grupa Air France-KLM zamówiła bezpośrednio od producenta 15 Boeingów 787-9 i 6 787-10. Oprócz tego konsorcjum wydzierżawi 12 Dreamlinerów od AerCap.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.