Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

ILA 2016: CH-53K dla Niemiec

Lotnictwo wojskowe, 02 czerwca 2016

Jednym z uczestników berlińskiej imprezy jest koncern Sikorsky, który oferuje Niemcom śmigłowce transportowe CH-53K King Stallion.

CH-53K zademonstrował obecnie zdolność uniesienia ładunku o masie 9072 kg. Docelowo śmigłowiec ma być zdolny do transportu ładunków o masie 16 329 kg na zawiesiu zewnętrznym / Zdjęcie: Sikorsky

Według nieoficjalnych informacji rząd w Berlinie zamierza zakupić 40 wiropłatów, które zastąpią używane obecnie CH-53G. W grę wchodzi opcja nabycia kolejnych 20 śmigłowców. Obecnie NAVAIR opracowuje ofertę dla Heeresflieger (lotnictwa wojsk lądowych Niemiec), dotyczącą ceny i dostępności King Stallionów (Dwaj potencjalni następcy CH-53G, 2016-01-20).

Spodziewamy się, że zapytanie ofertowe od Niemiec zostanie opublikowane w 2017, a wybór nowego śmigłowca dla Heeresflieger byłby dokonany w 2018 - powiedział Michael Tork, wiceprezes Sikorsky'ego ds. CH-53K. Oznaczałoby to podpisanie kontraktu w 2019 i dostarczenie śmigłowców do Niemiec w l. 2020-2022.

Zamówienie dla Niemiec zostałoby zrealizowane razem z produkcją 200 CH-53K King Stallion dla US Marine Corps. Pentagon zakłada, że 4 pierwsze wiropłaty, wraz z infrastrukturą szkoleniową, osiągną wstępną zdolność operacyjną w 2019. Całkowita zdolność operacyjna eskadr wyposażonych w King Stalliony ma zostać zgłoszona w 2029. Dostawy CH-53K dla USMC mają zakończyć się w 2031 (Oblot drugiego CH-53K, 2016-03-15).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.