Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Próby tankowania F-35A zakończone

Lotnictwo wojskowe, Przemysł lotniczy, 06 czerwca 2019

US Air Force zakończyły trwające ok. 4 miesiące próby certyfikacyjne podawania paliwa wielozadaniowemu samolotowi bojowemu F-35A Lightning II z wielozadaniowego samolotu transportowo-tankującego KC-46A Pegasus. W testach, prowadzonych w bazie Edwards w Kalifornii, wziął udział personel 418th Flight Test Squadron, odpowiedzialnej za KC-46 i 461st FLTS, zajmującej się F-35.

KC-46A podaje paliwo F-35A / Zdjęcie: US Air Force

Jak poinformowali Matt Careon, dyrektor Boeinga odpowiedzialny za sprzedaż KC-46A, podczas spotkania z przedstawicielami prasy branżowej, zorganizowanego w ubiegłym miesiącu w St. Louis, docelowo, do przełomu lat 2020/2021, przystosowane do pobierania paliwa z Pegasusa mają być 64 typy statków powietrznych, w tym m.in. samoloty i śmigłowce japońskie i europejskie wielozadaniowe samoloty bojowe Eurofighter i Rafale.

Dotychczas zezwolenie na tankowanie z KC-46A ma 9 amerykańskich statków powietrznych, w tym F-15, F-16, C-5, C-17, F/A-18, KC-135, A-10, KC-46, B-52, MV-22 i EC-130. W trakcie prób Pegasusy wylatały 3800 godzin i podały 1814 t paliwa.

Boeing prowadzi rozmowy na temat zakupu Pegasusów z wieloma krajami, w tym użytkownikami F-35, m.in. Izraelem i Japonią – dodał Matt Careon, odmawiając ujawnienia szczegółów (ZEA chcą kupić 3 KC-46A, 2019-05-31).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.