Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Pierwsze trasy A380 British Airways

Lotnictwo cywilne, 11 marca 2013

British Airways ujawniły pierwsze połączenia obsługiwane przez Airbusy A380. Dostawy samolotów rozpoczną się w połowie br.A380 w barwach British Airways / Rysunek: Airbus

Narodowy przewoźnik W. Brytanii rozpoczął już sprzedaż biletów na loty, w których eksploatowane będą największe samoloty pasażerskie świata – Airbusy A380. 15 października zainaugurowane zostanie połączenie z Londynu-Heathrow do Los Angeles. Czas przelotu wynosić ma 11,5 h.  Miesiąc później rozpoczną się loty ze stolicy Zjednoczonego Królestwa do Hong Kongu.

A380 będą operowały na wspomnianych połączeniach w konfiguracji czteroklasowej. Łącznie pasażerowie będą mieli do dyspozycji 469 miejsc – 14 w klasie pierwszej na dolnym pokładzie, 97 w klasie Club World (mieszczącej się na obydwu pokładach), 55 w klasie World Traveller Plus na górnym pokładzie i 303 w klasie World Traveller.

Liczba ta jest nieco mniejsza w porównaniu z ofertą konkurencji. A380 należące do Lufthansy przewożą 526 podróżnych (Pierwszy A380 Lufthansy, 2010-05-21), a Air France – 516 pasażerów (Pierwszy A380 Air France, 2009-11-02).

Pierwszy A380, który właśnie jest wyposażany w zakładach w Tuluzie, trafi do macierzystej bazy w lipcu. Jednak nie zostanie od razu wdrożony do eksploatacji, lecz wykona serię lotów próbnych bez pasażerów. W ich trakcie prowadzone będą szkolenia załóg lotniczych i personelu pokładowego. Dwa kolejne samoloty dołączą do floty w sierpniu i październiku br. Dostawy A380 dla British Airways zakończą się w 2016.

We wrześniu 2007 linia zamówiła 12 A380, z opcją na 7 kolejnych (British Airways kupi A380, 2007-09-27). Jako zespół napędowy wybrano silniki Rolls-Royce Trent 900 (Trenty dla Singapore Airlines, 2012-10-26). British Airways będą 10. w świecie użytkownikiem A380.

 


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.