Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Finalizacja umowy na A380 dla Emirates

Lotnictwo cywilne, 23 grudnia 2013

Przedstawiciele Airbusa i Emirates sfinalizowali umowę na 50 kolejnych A380. Ogółem przewoźnik zamówił 140 samolotów tego typu.

Dotychczas Airbus dostarczył 122 A380, będące największymi samolotami komunikacyjnymi świata. Z liczby tej ponad 1/3 należy do Emirates. Niedawno przewoźnik odebrał, widoczne na zdjęciu, samoloty nr 43. i 44. / Zdjęcie: Emirates

Ostatecznie porozumienie w sprawie nabycia kolejnych 50 A380 przez Emirates zostało sygnowane dziś, w zakładach producenta w Tuluzie. Zawarli je Tim Clark, prezes Emirates i John Leahy, szef sprzedaży Airbusa. Jak ujawniono wcześniej, cena samolotów to 23 mld USD (140 mld USD dla Airbusa i Boeinga, 2013-11-17).

A380 to nasz flagowy statek powietrzny, mówi Tim Clark. Jest popularny wśród pasażerów i zapewnia nam doskonałe wyniki operacyjne, Dlatego właśnie zamówiliśmy 50 kolejnych samolotów tego typu – dodaje prezes Emirates.

Pierwszy A380 trafił do floty przewoźnika w lipcu 2008. Obecnie linie z ZEA eksploatują 44 samoloty tego typu. Co ciekawe, najstarsze z nich zostaną wycofane ze służby już w lipcu 2020. Pozwoli to Emirates na utrzymanie średniego wieku floty, wynoszącego 6-7 lat.

Dotychczas zamówiono 309 A380 (Pierwszy A380 dla Asiana oblatany, 2013-12-16). Aż 140 z nich postanowił nabyć tylko jeden przewoźnik – Emirates (Dwa A380 nad Sydney, 2013-03-31).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.