Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Airbus spowalnia produkcję A330

Lotnictwo cywilne, 17 października 2014

Koncern z Tuluzy postanowił zmniejszyć tempo produkcji samolotów A330, przygotowując się do wdrożenia A330neo.

Powodem spowolnienia produkcji jest wprowadzenie na rynek nowych A330neo. Napędzane silnikami Rolls-Royce Trent 700 samoloty mają wejść do użytku w czwartym kwartale 2017 / Rysunek: Airbus

Dzisiaj koncern Airbus opublikował informację o zmniejszeniu tempa produkcji samolotów z rodziny A330, z 10 do 9 miesięcznie. Nastąpi to od czwartego kwartału 2015. Powodem decyzji jest wprowadzenie do oferty modelu A330neo.

Rodzina samolotów A330 obejmuje pasażerskie A330-200 i A330-300, towarowy A330-200F oraz wersje wojskową MRRT (na bazie A330-200) i do przewozu VIP-ów. Niedawno Airbus poinformował o nowych modelach – o maksymalnej masie startowej zwiększonej do 242 t i zoptymalizowanym do obsługi połączeń regionalnych (Silniki dla regionalnego A330, 2013-11-28). Dotychczas zamówiono ponad 1300 samolotów z rodziny A330 (Kolejne A330 dla Iberii, 2014-09-22). W eksploatacji znajduje się ponad 1100 z nich, używanych przez ponad 100 operatorów z całego świata.

Program A330neo rozpoczęto oficjalnie podczas tegorocznego salonu w Farnborough. Producent zebrał zamówienia na 121 samolotów od 6 linii lotniczych (Hawaiian kupują A330neo, 2014-07-23, Farnborough 2014: A330neo w 2017, 2014-07-14). Napędzane silnikami Rolls-Royce Trent 700 mają wejść do użytku w czwartym kwartale 2017.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.