Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Trasy Dreamlinerów Air France

Lotnictwo cywilne, 01 grudnia 2016

Już jutro flota Air France powiększy się o pierwszego Boeinga 787-9 Dreamliner, który w styczniu 2017 rozpocznie rejsowe loty z Paryża do Kairu.

Narodowy przewoźnik Francji zamówił 14 Boeingów 787-9. Pierwszy z nich trafi do floty towarzystwa już jutro / Zdjęcie: Air France

Samolot ten to zarazem 500. Dreamliner wyprodukowany przez Boeinga. Pierwszy, z 14 zamówionych przez Air France, Boeingów 787-9 zasili flotę przewoźnika jutro, a pierwszy lot rejsowy, do Kairu, wykona 9 stycznia 2017. Jednocześnie narodowy przewoźnik Francji ogłosił, że drugi 787-9 zostanie dostarczony w kwietniu 2017, aby od 1 maja rozpocząć obsługę połączeń do Montrealu. Będzie to pierwsza transatlantycka trasa w siatce połączeń Air France, obsługiwana przez samolot nowej generacji (Nagrody Skytrax dla Air France, 2016-07-15).

Na pokładzie nowego Dreamlinera Air France pasażerowie będą mieli do dyspozycji najnowszy model fotela typu kokon w klasie biznes (30 miejsc w kabinie), który rozkłada się do płaskiego łóżka. W klasie ekonomicznej pomieści się 225 pasażerów.

Samolot wyposażono też w nową, udoskonaloną wersję kabiny ekonomicznej premium z 21 fotelami 4 rzędach, w sztywnej obudowie, rozkładające się do 130°, o szerokości siedziska wynoszącej 51 cm. Odległość między rzędami foteli wynosi 102 cm.

Francuskie Boeingi 787 będą wyposażone w Wi-Fi na pokładzie, aby podróżni mogli korzystać podczas lotu z Internetu, poczty elektronicznej i innych serwisów z wykorzystaniem laptopów, tabletów i telefonów komórkowych.

Partner Air France – holenderskie linie KLM rozpoczęły loty Dreamlinerami rok temu. Aktualnie mają we flocie 8 Boeingów 787-9, które w tym sezonie zimowym obsługują 15 tras do: Abu Dhabi, Dubaju, Maskatu, San Francisco, Nowego Jorku, Calgary, Rio de Janeiro, Chengdu, Hangzhou, Szanghaju i Xiamen, Osaki, Kolombo, Kuala Lumpur i Kairu. Holendrzy oczekują na dostawę kolejnych 7 Dreamlinerów 787-9 i sześciu 787-10. Obydwie linie zamówiły Dreamlinery o identycznej specyfikacji, napędzane silnikami GEnx-1B, aby w ramach wspólnego zamówienia spółki korzystać m.in. ze wspólnej obsługi technicznej i warunków finansowania (Nowe samoloty na trasach Air France-KLM , 2016-06-10).




Galeria



Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2020 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.