Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Zimowa oferta Air France-KLM

Lotnictwo cywilne, 08 listopada 2015

W sezonie zimowym linie Air France-KLM zwiększyły liczbę lotów do Ameryki Północnej i na Karaiby.

Zdjęcie: Air France-KLM

W sezonie zimowym, który rozpoczął się 25 października, linie Air France-KLM zwiększyły liczbę lotów pomiędzy Paryżem i Amsterdamem, a hubem Delta Airlines w Atlancie oraz Zachodnim Wybrzeżem Stanów Zjednoczonych Ameryki. Dzięki transatlantyckiemu joint venture europejska grupa oferuje obecnie tygodniowo 56 połączeń do Atlanty. Na trasie z Paryża do Los Angeles będą dostępne 3 połączenia w tygodniu, a do San Francisco pojawiły się dodatkowe loty. Dodatkowo siatka połączeń na Wschodnim Wybrzeżu została rozszerzona o dodatkowe loty z Paryża do Bostonu (Cięcia w Air France, 2015-10-05).

Oprócz tego można polecieć 3 razy w tygodniu do Kanady, z Paryża do Vancouver i z Amsterdamu do Edmonton. Dzięki partnerstwu z WestJet do wyboru jest również 38 tras poza 5 kanadyjskimi miastami obsługiwanymi przez Air France-KLM (WestJet w krainie lodu, 2015-10-21).

Od stycznia 2016 Air France będą oferowały 3 loty tygodniowo między Paryżem a Meksykiem, obsługiwane przez Airbusa A380. Natomiast od marca przyszłego roku połączenie to będzie realizowane codziennie. Air France zwiększy też, do 6 tygodniowo, ilość lotów z Paryża do Panama City.

Bogota i Cali w Kolumbii, które pojawiły się w ofercie latem 2015, będą obsługiwane 3 razy w tygodniu, z lotniska Amsterdam-Schiphol, uzupełniając codzienne połączenie Paryż-Bogota oferowane przez Air France. KLM zwiększy także do 4 tygodniowo częstotliwość lotów do Buenos Aires i Santiago de Chile. Trasę do Rio de Janeiro będzie obsługiwał Boeing 787 Dreamliner.

Karaiby są wciąż rozwijającym się rynkiem dla Grupy Air France KLM, szczególnie w czasie sezonu zimowego. Dlatego też zarówno Air France, jak i KLM zwiększyły częstotliwość lotów m.in. z Paryża do Hawany. Ponadto Air France w czasie sezonu grudzień-marzec zwiększyły liczbę dostępnych miejsc na trasach do Saint Martin, Fort de France (Martynika) i Pointe à Pitre (Gwadelupa), a KLM wprowadził bezpośrednie loty na Arubę i Bonaire.

W Afryce Wschodniej KLM zoptymalizuje swoją siatkę połączeń. Kosztem mniej rentownych kierunków zwiększona będzie liczba lotów do Kilimandżaro i Dar es Salaam (Tanzania), Kigali (Rwanda) i Entebbe (Uganda). Wśród nowości Air France w zimowej siatce połączeń na terenie Europy warto wymienić utrzymanie (podobnie jak w sezonie letnim) dodatkowego lotu w tygodniu do duńskiego Billund i francuskiego Bordeaux.

W sezonie zimowym grupa Air France-KLM będzie kontynuować unowocześnianie swojej floty dalekiego zasięgu i już 23 listopada po raz pierwszy Boeing 787 poleci w barwach KLM do Abu Dhabi i Bahrajnu. Inne kierunki, które będą obsługiwane przez samoloty tego typu to: Dubaj i Rio de Janeiro. Ponadto, jest już pewne, że Boeingi 747 zostaną ostatecznie wycofane z floty Air France do stycznia 2016. Natomiast do końca sezonu zimowego zmodernizowanych zostanie 27 Boeingów 777 należących do Air France. Tej zimy, po renowacji kabin World Business Class we wszystkich Boeingach 747-400, KLM będzie stopniowo wyposażać swoje Boeingi 777-200 i 777-300 w nowe kabiny World Business Class i klasy ekonomicznej.

Z lotniska Amsterdam-Schiphol, KLM oferuje obecnie połączenia 5 razy w tygodniu do Belfastu i Krakowa oraz 4 loty w tygodniu do Montpellier. Ponadto KLM zwiększy częstotliwość lotów do Florencji i Bristolu.

Pojawiły się również dobre wiadomości dla podróżnych z Małopolski – bardziej korzystne godziny lotów, które umożliwiają więcej lotów dalekiego zasięgu przez Amsterdam. Zgodnie z nowym harmonogramem 5 razy w tygodniu samolot KLM startuje z Krakowa o 12:15 i ląduje w Amsterdamie o 14:15. Natomiast z Amsterdamu wylatuje o 09:45, z przylotem do Krakowa o 11:40 (Zimowa siatka połączeń z Krakowa, 2015-10-27).

Podróżnych z Polski ucieszy również fakt, że dzięki umowie pomiędzy KLM i Adria Airways mieszkańcy Łodzi i okolic mają obecnie do dyspozycji ponad 130 kierunków na całym świecie oferowanych przez holenderskiego przewoźnika, jak również loty w siatce połączeń Air France i Delta Airways (242-tonowy A330 dla Delty, 2015-05-29).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.