Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Pierwsze testy demonstratora XTI TriFan

Lotnictwo cywilne, Przemysł lotniczy, 12 maja 2019

XTI Aircraft Company poinformowała o ukończeniu 9 maja z powodzeniem pierwszych testów demonstratora samolotu hybrydowo-elektrycznego pionowego startu i lądowania TriFan 600. Demonstrator jest testowany na uwięzi i bez pilota. Samolot okazał się stabilny w zawisie na małej wysokości.

2 maja 2019, 18:00, Placerville w Kalifornii. Demonstrator samolotu hybrydowo-elektrycznego pionowego startu i lądowania TriFan 600 po raz pierwszy odrywa się od ziemi / Zdjęcie: XTI Aircraft

Wielkość demonstratora TriFan to ok. 65% wersji docelowej. Jego pierwsze testy prowadzono w Placerville w Kalifornii (PVF), gdzie skonstruowano i zbudowano samolot. Kolejne mają odbywać się w autoryzowanym ośrodku testowym bezzałogowych statków latających w Utah.

Dyrektor generalny XTI Robert LaBelle ujawnił, że od stycznia do kwietnia 2019 przeprowadzono testy naziemne dla oceny napędu elektrycznego samolotu, systemu akumulatorowego, przewodów, wentylatorów, układów sterowania lotem, systemów elektrycznych i oprzyrządowania. - W ciągu jednego roku przeszliśmy od projektu koncepcyjnego do latającego prototypu – powiedział.

Testy zmiany położenia wentylatorów napędowych demonstratora technologii samolotu TriFan 600 / Zdjęcie: XTI Aircraft

Pełnowymiarowy TriFan 600 pomieści pilota i 5 pasażerów (Wybrano silnik dla TriFana , 2016-08-08). Ma osiągać maksymalną prędkość przelotową równą 550 km/h, maksymalną wysokość przelotową ok. 9 km i zasięg do 2600 km. XTI Aircraft Company informuje, że obecnie dysponuje 77 wstępnymi zamówieniami na seryjne samoloty. Cena ofertowa TriFan 600 wynosi 6,5 mln USD, czyli tyle ile podobnej wielkości dwusilnikowe odrzutowce dyspozycyjne (Fundusze na TriFana 600, 2015-08-26). Pierwsze seryjne samoloty mają trafić do klientów w 2023.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.