Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Nowa technologia we Frankfurcie

Lotnictwo cywilne, 10 lipca 2019

Port lotniczy Frankfurt rozpocznie korzystanie z technologii umożliwiającej przewidywanie przylotów w czasie rzeczywistym (ELDT) dostarczanych przez Firehose FlightAware. Informacje te będą dodatkowym źródłem danych – przewidywanych czasów przylotu, pozycji samolotów i informacji na temat danego lotu – umożliwiającym optymalizację działania lotniska we Frankfurcie.

Dane ELDT FlightAware umożliwią optymalizację przepustowości lotniska we Frankfurcie / Zdjęcie: Port lotniczy Frankfurt 

Dane ELDT FlightAware są optymalizowane przez modele uczenia maszynowego. Modele te są opracowywane na podstawie analizy statystycznej lotów i znaczników czasowych setek tysięcy lotów i są one w stanie zidentyfikować kluczowe czynniki wpływające na wydarzenia związane z lotami w czasie rzeczywistym. Zarządzający operacjami lotniczymi we Frankfurcie zintegrują te dane z własnymi narzędziami operacyjnymi i platformami analitycznymi w celu optymalizacji przepustowości lotniska i przydzielania zadań dla personelu naziemnego.

Innowacyjna technologia predykcyjna FlightAware wyniesie doskonałość operacyjną portu we Frankfurcie na zupełnie nowy poziom. Zdobywamy potężne narzędzie działające w czasie rzeczywistym, które rozwinie naszą działalność na lotnisku we Frankfurcie, na czym skorzystają linie lotnicze i pasażerowie – powiedział dr Pierre Dominique Prümm, członek rady nadzorczej frankfurckiego portu.

Lotnisko we Frankfurcie odgrywa kluczową rolę w transporcie pasażerów podróżujących przez Europę, obsługując więcej połączeń bezpośrednich niż jakiekolwiek inne lotnisko na świecie. W bieżącym sezonie letnim z portu we Frankfurcie korzystają 94 linie obsługujące loty do 306 miejsc docelowych (w tym 137 międzykontynentalnych) w 98 krajach na świecie. Lotnisko we Frankfurcie obsługuje średnio 1500 lotów dziennie (Lufthansa kupuje A350 i Dreamlinery, 2019-03-14, Eurowings polecą z Frankfurtu , 2019-03-06, Strategia hubów Lufthansy , 2018-10-01).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.