Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

111 mln pasażerów Grupy Lufthansa

Lotnictwo cywilne, 11 listopada 2017

Linie lotnicze należące do Grupy Lufthansa przywitały w tym roku na pokładzie juz ponad 111 mln pasażerów – to więcej niż w całym 2016. Współczynnik zapełnienia miejsc na ponad milionie tegorocznych rejsów osiągnął rekordowy wynik 81,4%.

Linie Lufthansa przewiozły w październiku 6,1 miliona pasażerów, to wynik o 4% wyższy niż w zeszłym roku / Zdjęcie: Lufthansa

W październiku 2017 linie lotnicze Grupy Lufthansa przyjęły na pokład około 12,2 mln pasażerów. To wzrost o 16,7% w porównaniu do analogicznego okresu w zeszłym roku. Liczba dostępnych miejsc na kilometr podniosła się o 11,6% w stosunku do zeszłego roku. W tym samym czasie ich sprzedaż wzrosła o 12,1%. Współczynnik zapełnienia miejsc, w porównaniu do października 2016, wzrósł o 0,4% osiągając 81,4%. 

Zdolność przewozowa cargo wzrosła o 1% rok do roku, natomiast sprzedaż, w przeliczeniu na dochód z tonokilometrów poszła w górę o 2,4%. W konsekwencji, współczynnik zapełnienia luków cargo wykazał analogiczną poprawę, rosnąc 0,9% w miesiącu (Nowe trasy w letnim rozkładzie Lufthansy, 2017-10-27).

SWISS i Austrian Airlines przewiozły 9 mln pasażerów w październiku, o 4,1% więcej niż w analogicznym okresie zeszłego roku, natomiast liczba dostępnych miejsc na kilometr wzrosła o 1.6%. Sprzedaż w tym okresie była o 2,7% większa, a współczynnik zapełnienia miejsc, dzięki wzrostowi o 0,8% osiągnął 81,6% (Swiss pożegnały Avro RJ100, 2017-08-17, Ostatni Embraer 195 dla Austrian Airlines , 2017-08-08).

Lufthansa przewiozła w październiku 6,1 miliona pasażerów, to wynik o 4% wyższy niż w zeszłym roku. Wzrost liczby miejsc na kilometr o 0,9% w zeszłym miesiącu zaowocował 2,3% wzrostem sprzedaży. Co więcej, współczynnik zapełnienia miejsc skoczył do 81,7% osiągając wynik o 1,2% lepszy niż w zeszłym roku.

Linie Grupy Lufthansa oferujące rejsy bezpośrednie – Eurowings (wraz z Germanwings) i Brussels Airlines przewiozły w październiku 3 mln pasażerów na trasach krótkodystansowych i 213 tys. na trasach długodystansowych. To wzrost o 75,6% w porównaniu z analogicznym okresem zeszłego roku. Liczba dostępnych miejsc w październiku wzrosła o 105,3% w porównaniu do zeszłego roku, a poziom ich sprzedaży sięgnął 98,8%, powodując zmniejszenie wskaźnika zapełnienia miejsc o 2,7% do 80.6% (Codeshare Singapore Airlines i Eurowings, 2017-06-23, Brussels Airlines wymieniają flotę, 2017-05-23).

Sprzedaż bezpośrednich rejsów krótkodystansowych była o 70,8% wyższa niż w październiku 2016 r., przy zwiększeniu oferowania o 70,4%, powodując 0,2% wzrost wskaźnika zapełnienia miejsc do 81,7%. W tym samym okresie współczynnik zapełnienia miejsc na rejsach długodystansowych spadł o 14,6 punktów procentowych do 78,2%. W porównaniu do poprzedniego roku towarzyszył temu równoczesny wzrost oferowania o 291,9% i wzrost sprzedaży o 230,3%.Liczba pasażerów na bezpośrednich trasach długodystansowych była około cztery razy wyższa niż w zeszłym roku.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.