Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Drugi Triton oblatany

Lotnictwo wojskowe, Marynarka wojenna, 17 października 2014

US Navy i Northrop Grumman przeprowadziły oblot drugiego bezzałogowca rozpoznawczego MQ-4C Triton. Test zakończył się powodzeniem.

Zdjęcie: Northrop Grumman

15 października w Palmdale, na lotnisku fabrycznym Northrop Grummana, został oblatany drugi bezzałogowiec rozpoznawczy MQ-4 Triton (Oblot Tritona , 2013-05-23). Oblot został dokonany pod nadzorem specjalistów US Navy, która zamówiła bsl. Lot trwał 6,7 h.

Pod koniec miesiąca oblatany przedwczoraj bezzałogowiec ma przelecieć do bazy US Navy Naval Air Station Patuxent River w Maryland. Tam testy mają być kontynuowane. Zwiększane będą prędkości i zasięg lotów. Testowane będzie też wyposażenie rozpoznawcze.

Northrop Grumman jest głównym wykonawcą programu przebudowy bezzałogowego samolotu rozpoznawczego Global Hawk na wersję morską. Ma operować na wysokości bliskiej 20 km w lotach o długotrwałości przekraczającej dobę. W jednym locie ma prowadzić obserwację nawet ponad 3 mln km2 oceanów. Plan planuje zakup przez US Navy 68 Tritonów.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra