Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Francja zamawia MRTT

Lotnictwo wojskowe, 21 listopada 2014

Rząd Francji złożył zamówienie na 12 wielozadaniowych transportowców-tankowców Airbus MRTT.

Francuskie MRTT będą współdziałały z innym samolotami europejskiego konsorcjum, już eksploatowanymi przez Armee de l’Air – transportowymi A400M / Zdjęcie: Airbus Defence and Space

Ministerstwo obrony Francji wybrało koncern Airbus Defence and Space jako dostawcę nowych wielozadaniowych transportowców-tankowców. Na mocy umowy, której wartość wynosi 3 mld euro (12,6 mld zł), Armee de l’Air (wojska lotnicze Francji) odbiorą 12 samolotów tego typu, zbudowanych na bazie A330-200 (Dwie wersje francuskich MRTT, 2014-02-24), noszących nazwę Phoenix.

Pierwszy z nich trafi do rąk francuskich lotników w 2018, a drugi rok później. Pozostałe będą dostarczane w tempie 1-2 samolotów rocznie. MRTT zastąpią w służbie używane obecnie Boeingi: 11 C-135FR i 3 KC-135R (Francja wspiera koalicję przeciw PI, 2014-09-17).

Przeznaczone dla Armee de l’Air A330-200 MRTT będą napędzane silnikami Rolls-Royce Trent 700. Samoloty będą przystosowane do podawania paliwa zarówno za pomocą przewodu sztywnego (Airbus Refuelling Boom System), jak i przewodów elastycznych. W ich wnętrzu ma mieścić się maksymalnie 271 pasażerów. Wersja ewakuacji medycznej ma mieć zabudowany moduł intensywnej opieki MORPHEE dla 10 rannych / chorych i fotele dla 88 osób.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2020 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.