Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Zamówienia na 507 C919

Lotnictwo cywilne, 21 czerwca 2015

Chiński koncern COMAC poinformował, że dysponuje już zamówieniami na 507 samolotów pasażerskich C919. Dwa nowe zamówienia uzyskał podczas salonu lotniczego w Paryżu.

Chiński koncern COMAC poinformował, że dysponuje już zamówieniami na 507 samolotów pasażerskich C919. Najnowsze kontrakty zawarł podczas salonu lotniczego w Paryżu. Międzynarodowa korporacja leasingowa Ping An Leasing z Szanghaju podpisała list intencyjny dotyczący zakupu 50 C919. Z kolei PuRen Germany Co., kontrolowana przez chińską.Puren Group, zamówiła 7 samolotów tego typu.

Puren Group w ubiegłym roku kupiła lotnisko w Lubece w Niemczech. Teraz tworzy linie Puren Airlines, które mają operować z tego portu lotniczego. To właśnie te linie mają otrzymać w przyszłości C919.

COMAC C919 to dwusilnikowy wąskokadłubowy samolot pasażerski. W zależności od konfiguracji ma przewozić od 150 do blisko 200 pasażerów. C919 ma być konkurentem najpopularniejszych samolotów pasażerskich tej klasy na świecie – Airbusa A320 (Paris Air Show 2015: Wyniki Airbusa, 2015-06-19) i Boeinga 737 (Paris Air Show 2015: Wyniki Boeinga, 2015-06-19).

Montaż końcowy pierwszego C919 rozpoczął się we wrześniu ub.r. Jego oblot jest planowany na najbliższe tygodnie (Premiera C919 jeszcze w tym roku, 2015-02-11). Dostawy seryjnych C919 miały rozpocząć się pod koniec 2016, ale obecnie ocenia się, że ich opóźnienie może sięgnąć 2-3 lat. W pierwszej kolejności samoloty tego typu zamówiły linie chińskie: Air China, China Southern Airlines, China Eastern Airlines, Hainan Airlines i Sichuan Airlines oraz korporacje leasingowe.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.