Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Pierwszy Phenom 300 dla Luxaviation

Lotnictwo cywilne, 08 lipca 2015

Embraer dostarczył przedsiębiorstwu Luxaviation pierwszy bardzo lekki odrzutowiec Phenom 300.

Pierwszy Phenom 300, jaki trafił do floty Luxaviation / Zdjęcie: Embraer

W zakładach w brazylijskim São José dos Campos przedstawiciele Embraer Executive Jets przekazali Luxaviation pierwszy bardzo lekki odrzutowiec Phenom 300 (Phenomy tylko z USA, 2015-05-14). Luksemburskie przedsiębiorstwo jest częścią grupy Luxaviation, drugiej co do wielkości spółki w świecie zajmującej się lotnictwem biznesowym. Jego flota liczy ponad 250 samolotów, w tym 18 odrzutowców klasy biznes wyprodukowanych przez Embraera.

Phenom 300 może rozwinąć prędkość 840 km/h. Zasięg odrzutowca, z 6 osobami i rezerwą NBAA IFR to 3650 km. Dzięki temu może przebyć non-stop dystans pomiędzy Miami i Telluride lub Los Angeles i Orlando. Zespół napędowy złożony z 2 silników turbowentylatorowych Pratt & Whitney Canada PW535E, rozwijających ciąg 14,2 kN każdy umożliwia mu wykonywanie przelotów na wysokości 13 716 m.

Obecnie w 20 krajach na całym świecie używanych jest ponad 250 Phenomów 300, które wylatały łącznie ponad 200 tys. godzin. Daje im to 57-% udział w rynku bardzo lekkich odrzutowców (NetJets kupują kolejne Phenomy 300 , 2014-12-31).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.