Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Setny Boeing 777-300ER dla Emirates

Lotnictwo cywilne, 30 października 2014

Wczoraj Boeing dostarczył liniom Emirates 100. samolot w wersji 777-300ER.

Setny  Boeing 777-300ER w barwach Emirates przygotowuje się do lotu z Everett do Abu Zabi / Zdjęcie: Emirates

Dostawy Boeingów 777-300ER dla przewoźnika z Dubaju rozpoczęły się w marcu 2005. W 2009, po odebraniu 78. samolotu, Emirates stały się największym w świecie użytkownikiem tego typu. 3 marca 2012 do rąk pilotów dubajskiej linii trafił 1000. wyprodukowany Boeing 777, w wersji -300ER. Natomiast w listopadzie ub. r. Emirates jako pierwsze w historii złożyły zamówienie na 150 Boeingów 777X (Dubai 2013: Boeing 777X za 6 lat, 2013-11-19).

29 lipca towarzystwo z Dubaju odebrało kolejnego jubileuszowego 777. Tym razem był to 500. wyprodukowany samolot 777-300ER.  Do Emirates należy co piąty w świecie Boeing 777-300ER. Obecnie Emirates są jedyną w świecie linią lotniczą, która eksploatuje wszystkie warianty Boeingów 777. Łącznie są to 142 samoloty, w tym 777-200 (2), 777-200ER (6),  777-200LR (10), 777-300 (12) i 777-300ER (100).

Przewoźnik oczekuje jeszcze na dostawę 50 dalszych Boeingów 777-300ER. Samoloty tego typu obsługują obecnie połączenia do Adelajdy, Barcelony, Buenos Aires, Genewy, Mediolanu, Nowegu Jorku (JFK), Oslo, Rio de Janeiro, Seattle, Sztokholmu, Taipei i Tokio-Narita.

Oprócz nich Emirates dysponują jeszcze 21 Airbusami A330-200, 4 A340-500 i 53 A380. Portfel zamówień obejmuje także 87 samolotów ostatniego z w/w typów (Finalizacja umowy na A380 dla Emirates , 2013-12-23).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2020 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.