Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Paris Air Show 2015: Pegaso kupuje H145

Lotnictwo cywilne, 18 czerwca 2015

Meksykański operator Transportes Aéreos Pegaso podpisał dziś umowę na zakup 10 śmigłowców Airbus Helicopters H145.

Zdjęcie: Airbus Helicopters

Dzisiaj w Paryżu Airbus Helicopters i Transportes Aéreos Pegaso zawarły umowę dotyczącą zakupu 10 śmigłowców H145 (na zdjęciu). Meksykańskie przedsiębiorstwo stało się ten sposób pierwszym klientem z Ameryki Łacińskiej, który zamówił wiropłaty tego typu (Certyfikat EASA dla H145M, 2015-05-16).

Podpisana dziś podczas Paris Air Show umowa przewiduje, że Pegaso złoży pierwsze wiążące zamówienie w najbliższych miesiącach, co pozwoli na rozpoczęcie dostaw śmigłowców w 2016. Potrwają one przez 7 lat. H145 dla Pegaso zostaną dostarczone w wersji przystosowanej do transportu osób i ładunków na platformy wiertnicze zajmujące się wydobyciem ropy naftowej i gazu ziemnego w Zatoce Meksykańskiej.

H145 zastąpią flotę obecnie eksploatowanych przez Pegaso lekkich wiropłatów, także produkcji europejskiego koncernu, składającą się z 16 EC145 i 4 EC135. Pegaso jest również użytkownikiem EC130 i EC155. Oprócz tego meksykańskie towarzystwo jest pierwszym w Ameryce Łacińskiej nabywcą śmigłowca H175, który ma zostać dostarczony na początku 2016 (Ciche podejście do lądowania H175, 2015-05-14).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2020 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.