Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Linia montażowa C-27J w Peru

Lotnictwo wojskowe, Przemysł zbrojeniowy, 26 czerwca 2015

Ministerstwo obrony Peru rozpoczęło negocjacje z Włochami w sprawie utworzenia w kraju zakładów montażu i wsparcia technicznego samolotów transportowych C-27J Spartan. Peruwiańskie wojska lotnicze będą eksploatować co najmniej 4 statki powietrzne tego modelu.

Pierwsze 2 peruwiańskie transportowce C-27J zakupiono pod koniec 2013. Porozumienie zawiera w sobie opcję nabycia kolejnych 8 statków powietrznych tego typu. Do tej pory zamówiono 2 dodatkowe Spartany. Ich dostawy zapowiedziano na lata 2016-2017. Kolejne samoloty mogłyby powstać bezpośrednio w Ameryce Południowej / Zdjęcie: MO Peru

Fuerza Aérea del Perú (wojska lotnicze Peru) odebrały przed kilkoma dniami drugi samolot transportowy C-27J (Drugi Spartan w Peru, 2015-06-19). Uroczystość zbiegła się w czasie z rozpoczęciem rozmów z producentem samolotów, włoską spółką Alenia Aermacchi, w sprawie uruchomienia w Peru zakładów montażu i centrum obsługi technicznej Spartanów.

Zakłady miałyby powstać w La Joya na terenie departamentu Arequipa. Ośrodek będzie obsługiwał C-27J peruwiańskich wojsk lotniczych, a w przyszłości także innych klientów Alenii Aermacchi w regionie. Włoski producent liczy, ze uruchomienie linii montażowej Spartanów bezpośrednio w Ameryce Południowej zwiększy jego szanse na eksport samolotów w tej części świata.

Na podobne rozwiązanie zdecydowano się w przypadku samolotów szkolnych KT-1P produkowanych przez południowokoreańskie Korea Aerospace Industries. Lima kupi 20 samolotów tego typu, z których 15 powstanie bezpośrednio w kraju (Pierwszy KT-1 zmontowany w Peru, 2015-04-23). Peruwiańczycy zamierzają również uruchomić centrum remontowe rosyjskich śmigłowców Mi-171Sz-P (Kolejne Mi-171Sz-P dopiero w maju, 2015-04-28).

 


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.