Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Maszty dla A26

Marynarka wojenna, Przemysł zbrojeniowy, Strategia i polityka, 13 października 2015

Saab wybrał dostawcę masztów optoelektronicznych dla nowych okrętów podwodnych proj. A26 i modernizowanych jednostek typu Gotland.

Maszty optoelektroniczne Serii 30 zostały już wybrane jako wyposażenie konwencjonalnych okrętów podwodnych typu Scorpène, budowanych przez DCNS dla klientów eksportowych, a także nowych francuskich atomowych OP typu Barracuda. W przyszłości urządzenia Sagema zostaną również zamontowane na nowych południowokoreańskich okrętach proj. KSS-III / Zdjęcie: Sagem

Francuski Sagem dostarczy do Szwecji 4 nowe maszty optoelektroniczne Serii 30. Urządzenia zostaną zamontowane na 2 okrętach podwodnych proj. A26, które powstaną na zlecenie Svenska Marinen (marynarki wojennej Szwecji). Jednostki będą wytwarzane w zakładach Saaba w rodzimej Karlskronie (Cięcie pierwszych blach dla A26, 2015-09-16).

Nowe urządzenia do obserwacji zostaną również zamontowane na 2 modernizowanych OP typu Gotland (proj. A19), HSwMS Gotland i HSwMS Halland (Kongsberg doposaży Gotlandy, 2015-01-28; Remont HMS Halland, 2014-09-30). Anonsowany wczoraj kontrakt zakłada również pomoc w modernizacji wyposażenia pokładowego obu jednostek.

Umowa zawiera w sobie również opcje na dostawę Szwecji kolejnych masztów optoelektronicznych Serii 30. Szanse na jej wykorzystanie są tym większe, że Svenska Marinen zapowiedziała już kupno kolejnych 2 OP proj. A26, a także modernizację ostatniego z wiekowych Gotlandów, HSwMS Uppland (Szwecja zleca budowę A26, 2015-06-30).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2020 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.