Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

TAP będą pierwszym użytkownikiem A330neo

Lotnictwo cywilne, 07 kwietnia 2016

Na mocy porozumienia zawartego z Airbusem narodowy przewoźnik Portugalii będzie pierwszym użytkownikiem samolotów z rodziny A330neo.

Pierwszym w świecie użytkownikiem A330neo będą linie TAP Portugal / Rysunek: Airbus

Przedstawiciele konsorcjum Airbus i linii lotniczych TAP Portugal zawarli porozumienie, na mocy którego narodowy przewoźnik Portugalii stanie się pierwszym w świecie użytkownikiem najnowszych samolotów koncernu z Tuluzy – A330neo. Oznacza to zarazem, że Portugalczycy jako pierwsi będą mogli zaoferować swoim pasażerom nowe wyposażenie kabiny pasażerskiej Airspace by Airbus (Nowe kabiny Airbusa, 2016-03-24).

TAP Portugal zamówiły 14 A330-900neo, napędzanych silnikami Rolls-Royce Trent 7000. Ich dostawy rozpoczną się pod koniec 2017. Portugalskie samoloty przystosowane będą do przewozu 304 podróżnych – 32 w klasie biznes, 96 w premium economy i 176 w klasie ekonomicznej (TAP kupują Airbusy, 2015-11-16).

Jednocześnie obie strony podpisały umowę w sprawie modernizacji wyposażenia kabin innych samolotów Airbusa, używanych przez narodowego przewoźnika Portugalii. Od 1. kw. przyszłego roku 7 A330ceo otrzyma nowe fotele klasy biznes i nowy system rozrywki pokładowej. Natomiast poczynając od 3. kw. br. w 41 A320ceo wymienione zostaną fotele klasy ekonomicznej. Wszystkie prace zakończą się przed końcem 2017.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2020 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.