Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Nowe Airbusy dla LATAM

Lotnictwo cywilne, 31 sierpnia 2016

Grupa LATAM stała się pierwszym na zachodniej półkuli użytkownikiem samolotów wąskokadłubowych A320neo.

Pierwszy A320neo, jaki trafił do grupy LATAM. Za nim widoczny jest 4. A350-900, przekazany towarzystwu, w nowym malowaniu / Zdjęcie: Airbus

Grupa LATAM odebrała w poniedziałek w zakładach w Tuluzie swój pierwszy samolot wąskokadłubowy A320neo, stając się w ten sposób pierwszym użytkownikiem typu w obydwu Amerykach i 5. w świecie (Pierwszy A320neo dla Pegasus Airlines, 2016-07-22). Samolot napędzany jest silnikami Pratt & Whitney Pure Power PW1100-JM. W ceremonii udział wzięli m. in. prezes grupy LATAM Enrique Cueto, i prezes Airbusa Fabrice Brégier.

Podczas tej samej uroczystości przewoźnik odebrał także 4. A350-900 – pierwszego w nowym malowaniu. Grupa jest pierwszym użytkownikiem tego typu w Amerykach, od grudnia 2015 (Oblot A350 dla TAM, 2015-12-02).

Nowy A320neo, noszący nr ser. 7126 i znaki rejestracyjne PT-TMN będzie eksploatowany przez LATAM Airlines Brasil. Samolot ma kabinę w konfigruacji Space-Flex i jest przystosowany do przewozu 174 pasażerów.

Wczoraj A320neo wystartował z Tuluzy i wylądował 31 sierpnia rano (czasu lokalnego) w brazylijskim Belo Horizonte.  Początkowo będzie on używany do obsługi rejsów krajowych do Brasílii, Belo Horizonte, Campo Grande, Kurytyby, Florianópolis, Porto Alegre, Recife, Rio de Janeiro-Galeão (Pierwszy komercyjny lot A380 do Rio de Janeiro , 2016-08-24) i São Paulo-Guarulhos.  W listopadzie rozpocznie loty na trasach regionalnych.

Grupa LATAM zamówiła łącznie 48 A320neo i 19 A321neo. Do końca br. ma odebrać jeszcze jednego A320neo. Łącznie grupa eksploatuje ponad 250 samolotów wyprodukowanych przez koncern z Tuluzy.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2020 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.