Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

EgyptAir kupują CS300

Lotnictwo cywilne, Przemysł lotniczy, 15 listopada 2017

W trakcie wystawy w Dubaju linie EgyptAir podpisały z Bombardierem list intencyjny dotyczący zakupu 12 samolotów komunikacji regionalnej CSeries 300 z opcją na kolejny tuzin samolotów tego typu. Dokumenty sygnowali prezes EgyptAir Holding Safwat Musallam i prezes Bombardier Commercial Aircraft Fred Cromer, w obecności ministra lotnictwa cywilnego Egiptu Sherifa Fathiego. Wartość porozumienia, w przypadku wykorzystania wszystkich opcji, może wynieść 2,2 mld USD (ok. 8 mld zł).

CSeries 300 w barwach narodowego przewoźnika Egiptu, EgyptAir / Ilustracja: Bombardier

Z przyjemnością nawiązujemy nowe partnerstwo z Bombardierem, które jest kontynuacją strategii modernizacji floty. Przeprowadziliśmy dokładny proces oceny naszej floty i zdaliśmy sobie sprawę, że CS300 idealnie pasuje do naszych planów biznesowych i strategii rozwoju. Wybraliśmy samoloty CSeries, ponieważ ich zasięg pozwoli nam najlepiej obsługiwać krajowe i regionalne miejsca docelowe, w tym sąsiednie miasta arabskie, Bliski Wschód i kilka europejskich miejsc docelowych – powiedział Safwat Musallam.

Jesteśmy zachwyceni, że EgyptAir wybrały CS300 do zmodernizowania swojej floty. […] Jesteśmy pewni, że nasze małe, wąskokadłubowe samoloty CSeries idealnie nadają się do eksploatacji w gorących temperaturach w regionie […] – dodał Fred Cromer.

Finalizacja umowy ma nastąpić przed styczniem 2018. Prezes Musallam nie ujawnił terminów dostaw CS300, ale spodziewa się, że egipski przewoźnik odbierze swoje samoloty przed innymi nabywcami z Bliskiego Wschodu, czyli liniami Al-Qahtani Aviation i Gulf Air. Obecnie flota narodowego przewoźnika Egiptu składa się z 50 samolotów: 4 Airbusów A320, 4 A321, 6 A330-200, 4 A330-300 oraz 26 Boeingów 737-800 i sześciu 777-300ER.

EgyptAir zostały założone 7 maja 1932, jako pierwsze linie lotnicze na Bliskim Wschodzie i w Afryce. Jako  siódme w świecie dołączyły do IATA. Siatka połączeń EgyptAir obejmuje ponad 70 destynacji w około 60 krajach na całym świecie. Od lipca 2008 egipskie linie są członkiem Star Alliance (Rozszerzona współpraca LOT i EgyptAir, 2017-11-14).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.