Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Włoska logistyka izraelskich M-346

Lotnictwo wojskowe, Przemysł zbrojeniowy, Strategia i polityka, 04 stycznia 2013

Alenia Aermacchi otrzymała zlecenie na wsparcie logistyczne dla zakupionych przez Izrael samolotów szkolenia zaawansowanego M-346. Zleceniodawcą jest izraelski Elbit Systems.

Pierwsze M-346 mają trafić do Izraela w połowie 2014. Zastąpią 40-letnie TA-4M Skyhawk / Zdjęcie: Alenia Aermacchi

Zlecenie o wartości 140 mln USD dotyczy zakupionych przez Izrael w lipcu 2012 30 samolotów szkolnych M-346 (Mastery dla Izraela, 2012-07-19, M-346 został wybrany przez Izrael, 2012-02-16) napędzanych silnikami Honeywell F124-GA-200 (Silniki Honeywell dla Izraela, 2012-09-10). Pakiet logistyczny zawiera m.in. dostawy części zamiennych, wsparcie techniczne oraz ewentualną naprawę maszyn. Zlecone prace zostaną wykonane przy współpracy z przedsiębiorstwami izraelskimi.

Strony nie podały terminu realizacji porozumienia. Nie rozpocznie się ona jednak wcześniej niż w 2014, kiedy to Izrael ma odebrać pierwsze z zakontraktowanych samolotów. Warto przypomnieć, że decydując się na zakup M-346, izraelskie wojska lotnicze stały się trzecim na świecie użytkownikiem tego typu samolotów. Wcześniej produkt Alenii zakupiły też Włochy (Prezentacja M-346 dla Włoch, 2010-12-22) i Singapur (Pierwszy M-346 dla Singapuru, 2012-08-09).

Prace logistyczne zlecone Alenia Aermacchi są pochodną zamówienia złożonego pod koniec 2012 przez resort obrony Izraela u Elbit Systems. Dotyczy ono szerokiego zakresu usług związanych z dostawą lub doposażeniem wybranych systemów bojowych armii izraelskiej, w tym myśliwców F-16 i F-15, bezzałogowych statków latających Hermes 900 (Oblot Hermesa 900, 2009-12-14) oraz samobieżnych moździerzy Keshet kalibru 120 mm (40 mln USD na izraelskie moździerze, 2011-09-20). Zlecenie zobowiązuje też producenta do dostaw symulatorów lotu do szkolenia przyszłych pilotów wojsk lotniczych. Jego wartość wynosi około 315 mln USD.

Jako producent M-346 Alenia Aermacchi oferuje swym klientom szeroki zakres wsparcia logistycznego. W jego skład wchodzi m.in. dostawa części zamiennych, serwisowanie maszyn oraz pakiet pomocy technicznej. Włoskie przedsiębiorstwo specjalizuje się także w świadczeniu podobnych usług innym producentom statków powietrznych, takim jak Airbus, ATR czy Boeing, a także liniom lotniczym oraz przedstawicielom resortów siłowych.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.