Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Bombardier gorzej niż poprzednio

Lotnictwo cywilne, 21 stycznia 2014

Kanadyjski producent podsumował wyniki za 2013. Są one gorsze niż zakładano.

Kanadyjczycy wciąż czekają na zdobycie większej liczby zamówień na CSeries, który ma być przebojem rynkowym. Na razie przewoźnicy zdecydowali się zakupić tylko 198 samolotów – 63 CS100 (na zdjęciu drugi samolot przedseryjny) i 135 CS300 / Zdjęcie: Bombardier

Wczoraj Bombardier opublikował wyniki, jakie osiągnął w ubiegłym roku. Kanadyjczycy dostarczyli wprawdzie nieco więcej samolotów, niż w 2012, ale zdobyli o wiele mniej zamówień. Prezes Bombardiera, Guy Hachey winą za taki stan rzeczy obarcza ciągłe spowolnienie gospodarcze, powodujące dłuższe niż zakładano wychodzenie producentów lotniczych z kryzysu.

Do 31 grudnia 2013 kanadyjskie przedsiębiorstwo dostarczyło 180 odrzutowców klasy biznes (o 1 więcej niż w 2012). Użytkownicy otrzymali 29 samolotów Learjet, 89 statków powietrznych z rodziny Challenger i 62 z rodziny Global. Portfel zamówień wyniósł 305 samolotów biznesowych (w ub. r. było ich 343). Producent nie podał ilości zamówień dla poszczególnych modeli.

Bombardier poniósł natomiast klęskę na polu samolotów komunikacji regionalnej. Dostawy objęły zaledwie 26 odrzutowców CRJ. Jest to mniej niż 1/3 wyniku, jaki osiągnął bezpośredni rywal – brazylijski Embraer (Lepsze wyniki Embraera, 2014-01-15). Do tego dochodzi tylko 29 turbośmigłowych Q-Series. Linie lotnicze zamówiły tylko 30 CRJ, 17 Q400 i 34 CSeries (CSeries znowu opóźniony , 2014-01-17).

Oprócz tego Kanadyjczycy przekazali użytkownikom 3 samoloty pożarnicze Bombardier 415 i zdobyli zamówienia na 2 kolejne.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.