Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Australijskie CRV w styczniu

Strategia i polityka, Wojska lądowe, Przemysł zbrojeniowy, 16 grudnia 2014

W ramach programu LAND 400 Land Combat Vehicle System (LCVS), australijskie ministerstwo obrony ogłosi w styczniu przetarg na pojazdy rozpoznawcze CRV.

Pojazd proponowany przez konsorcjum Patria-BAE Systems będzie produkowany w całości w Australii / Zdjęcie: Patria

Nowe Combat Reconnaissance Vehicle (CRV)mają zastąpić używane obecnie przez Australijczyków transportery opancerzone: 500 gąsienicowych M113AS4 i 220 kołowych ASLAV 8x8. Wybór pojazdów ma nastąpić najwcześniej za dwa lata, a produkcja ma rozpocząć się w 2020. Armia australijska nie ogłosiła jeszcze dokładnej liczby pozyskiwanych CRV, ale ma się wahać między 700 a 1100.

W przetargu weźmie udział BAE Systems wraz z fińska Patrią (Wspólna oferta BAE Systems i Patrii, 2014-09-22). Proponowany pojazd to konstrukcja oparta na transporterze AMV 8x8, wyposażonym w wyprodukowane przez BAE Systems urządzenia pokładowe. Jeżeli Australijczycy wybiorą ten wóz, to będzie on w całości produkowany przez BAE Australia.

Rodzina VBCI, proponowana przez francuskie przedsiębiorstwo Nexter, może być przystosowana do wykonywania zadań wymaganych w ramach programu Land 400 / Zdjęcie: Nexter

Kolejnym uczestnikiem ma być konsorcjum w składzie: Boeing Defense Australia, Oto Melara i Iveco. Zgłoszony zostanie transporter z rodziny Centauro (Eurosatory: Rosnąca rodzina Centauro, 2012-06-13). Prawdopodobnym partycypantem przetargu powinien być też Nexter z pojazdem VBCI (Nowy model VBCI, 2011-12-30).

Sprawdzenie zdolności przemysłowych potencjalnych oferentów ma odbyć się na początku 2015. Faza druga programu Land Combat Vehicle System, obejmująca uzyskanie pełnej gotowości operacyjnej przez pojazdy CRV, ma zakończyć się około 2025.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.