Korean Air kupiły 32 samoloty Boeinga. Ich wartość to niemal 4 mld USD.
Boeing i Korean Air sfinalizowały umowę, anonsowaną podczas tegorocznego salonu w Paryżu, dotyczącą zakupu 30 samolotów wąskokadłubowych 737 Max 8, z opcją na 20 dalszych i pary 777-300ER (Paris Air Show 2015: Wyniki Boeinga, 2015-06-19). Będą one kosztować prawie 4 mld USD (15,6 mld zł), według cen katalogowych.
Południowokoreańskie towarzystwo eksploatuje obecnie 99 Boeingów – 23 737-800, 16 737-900 i 6 737-900ER, jednego 787-8, 16 777-200ER, 4 777-300 i 17 777-300ER oraz 13 747-400 i 3 747-8I (Pierwszy Boeing 747-8I dla Korean Air, 2015-08-26). Dodatkowo flota Korean Air Cargo składa się wyłącznie z samolotów produkowanych przez koncern z Seattle – 8 747-400ERF, 9 747-400F, 6 747-8F i 5 777F. Portfel zamówień to, oprócz samolotów wspomnianych na wstępie, 7 Boeingów 737-800, 14 737-900ER, 10 787-9, 7 747-8I, 10 777-300ER i 5 777F (Korean Air zamawiają Boeingi 777F, 2015-02-12).
Korean Air mają też we flocie Airbusy – 8 A330-200, 21 A330-300 i 10 A380. Linie zamówiły też 30 A321neo, z opcją na 20 kolejnych, 6 A330-200 i jednego A330-300, a także 10 Bombardierów CSeries 300.
Oprócz tego dział lotniczo-kosmiczny Korean Air jest kluczowym partnerem Boeinga w programach 747-8 i 787, dostarczającym końcówki skrzydła. Koreańczycy są też jednym z dwóch w świecie producentów nowych wingletów dla samolotów 737 Max (Boeing kontynuuje ulepszanie 737 Max 8, 2013-10-30).