Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Koreańczycy kupili Boeingi

Lotnictwo cywilne, 06 listopada 2015

Korean Air kupiły 32 samoloty Boeinga. Ich wartość to niemal 4 mld USD.

Korean Air zamówiły 30 Boeingów 737 Max 8, z opcją na 20 kolejnych. Dostawy samolotów mają zostać zrealizowane w latach 2019-2025 / Rysunek: Boeing

Boeing i Korean Air sfinalizowały umowę, anonsowaną podczas tegorocznego salonu w Paryżu, dotyczącą zakupu 30 samolotów wąskokadłubowych 737 Max 8, z opcją na 20 dalszych i pary 777-300ER (Paris Air Show 2015: Wyniki Boeinga, 2015-06-19). Będą one kosztować prawie 4 mld USD (15,6 mld zł), według cen katalogowych.

Południowokoreańskie towarzystwo eksploatuje obecnie 99 Boeingów – 23 737-800, 16 737-900 i 6 737-900ER, jednego 787-8, 16 777-200ER, 4 777-300 i 17 777-300ER oraz 13 747-400 i 3 747-8I (Pierwszy Boeing 747-8I dla Korean Air, 2015-08-26). Dodatkowo flota Korean Air Cargo składa się wyłącznie z samolotów produkowanych przez koncern z Seattle – 8 747-400ERF, 9 747-400F, 6 747-8F i 5 777F. Portfel zamówień to, oprócz samolotów wspomnianych na wstępie, 7 Boeingów 737-800, 14 737-900ER, 10 787-9, 7 747-8I, 10 777-300ER i 5 777F (Korean Air zamawiają Boeingi 777F, 2015-02-12).

Korean Air mają też we flocie Airbusy – 8 A330-200, 21 A330-300 i 10 A380. Linie zamówiły też 30 A321neo, z opcją na 20 kolejnych, 6 A330-200 i jednego A330-300, a także 10 Bombardierów CSeries 300.

Oprócz tego dział lotniczo-kosmiczny Korean Air jest kluczowym partnerem Boeinga w programach 747-8 i 787, dostarczającym końcówki skrzydła. Koreańczycy są też jednym z dwóch w świecie producentów nowych wingletów dla samolotów 737 Max (Boeing kontynuuje ulepszanie 737 Max 8, 2013-10-30).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.