Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

CSeries poniżej planu

Lotnictwo cywilne, Przemysł lotniczy, 05 stycznia 2018

Bombardier zakończył 2017 gorzej niż planował, przekazując liniom tylko 17 samolotów komunikacyjnych rodziny Cseries – 3 CS100 i 7 CS300 dla Swiss, 5 CS300 dla Air Baltic i 2 CS300 dla Korean Air.

W grudniu 2017 Korean Air odebrały dwa CS300 / Zdjęcie: Bombardier

Wstępne plany zakładały dostarczenie użytkownikom 30 do 35 Cseries w ciągu ubiegłego roku. Później stopniowo zmieniano prognozę, do 25, a następnie do 22-20 samolotów.

Według przedstawicieli kanadyjskiego koncernu winę za taki stan rzeczy ponosi Pratt & Whitney – producent silników PW1500G, który skoncentrował się na dostawach części zamiennych do innego produktu – PW1100, napędzającego rodzinę A320neo.

Nieoficjalnie mówi się, że w 2018 Bombardier ma dostarczyć użytkownikom 40 do 45 samolotów rodziny Cseries. Szczegółowe przewidywania mają być podane w lutym, po zakończeniu rozmów z koncernem Pratt & Whitney i ustaleniem harmonogramu dostaw silników PW1500G. Dotychczas Kanadyjczycy przekazali użytkownikom łącznie 24 seryjne CS100 i CS300 (EgyptAir kupują CS300, 2017-11-15, Airbus przejmuje CSeries, 2017-10-17).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.