Airbus dostarczył w ub. r. 863 duże samoloty komunikacyjne (w tym 173 szerokokadłubowe) 99 klientom (Rekordowy rok Airbusa, 2020-01-01), bijąc rekord z 2018 o 8 %. W tym samym okresie klienci złożyli zamówienia netto na 768 samolotów, w porównaniu do 747 w 2018.
W 2019 dostawy statków powietrznych produkowanych przez koncern z Tuluzy obejmowały: 48 samolotów rodziny A220 (20 od 1 lipca 2018, gdy A220 stał się produktem Airbusa), 642 samoloty rodziny A320 (z tego 551 to neo – w ub. r. było to 626 egz., w tym 386 neo), 53 samoloty rodziny A330, w tym 41 neo (49 w 2018), 112 samolotów rodziny A350, w tym 25 A350-1000 (93 w 2018 z czego 14 neo) i 8 A380 (12 w 2018).
Airbus odnotował też zamówienia na 1131 nowych samolotów, w tym 118 rodziny A220, 796 rodziny A320neo, 104 rodziny A330neo i 113 rodziny A350. Ogółem liczba samolotów zamówionych przez odbiorców i oczekujących na wyprodukowanie wynosi 7482 (Airbus zwiększy zatrudnienie , 2020-01-10, BOC Aviation zamawia 20 A320neo, 2020-01-07, A350 z wyświetlaczami dotykowymi , 2019-12-20).
Cieszę się, że nasze zamówienia i dostawy naszych samolotów komercyjnych odzwierciedlają ciągłe wysiłki mające na celu lepszą obsługę naszych klientów i wprowadzanie na rynek naszych konkurencyjnych produktów i usług. Szczerze dziękuję naszym klientom za ich lojalność oraz zespołom Airbusa i naszych partnerów branżowych, którzy to umożliwili – powiedział Guillaume Faury, dyrektor generalny Airbusa.