Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Rekordowy rok Airbusa - oficjalnie

Lotnictwo cywilne, Przemysł lotniczy, 13 stycznia 2020

Airbus dostarczył w ub. r. 863 duże samoloty komunikacyjne (w tym 173 szerokokadłubowe) 99 klientom (Rekordowy rok Airbusa, 2020-01-01), bijąc rekord z 2018 o 8 %. W tym samym okresie klienci złożyli zamówienia netto na 768 samolotów, w porównaniu do 747 w 2018.

 W 2019 koncern z Tuluzy przekazał użytkownikom m.in. 25 samolotów szerokokadłubowych A350-1000 (na zdjęciu jeden z nich, należący do Air Caraibes / Zdjęcie: Airbus

W 2019 dostawy statków powietrznych produkowanych przez koncern z Tuluzy obejmowały: 48 samolotów rodziny A220 (20 od 1 lipca 2018,  gdy A220 stał się produktem Airbusa), 642 samoloty rodziny A320 (z tego 551 to neo – w ub. r. było to 626 egz., w tym 386 neo), 53 samoloty rodziny A330, w tym 41 neo (49 w 2018),  112 samolotów rodziny A350, w tym 25 A350-1000 (93 w 2018 z czego 14 neo) i 8 A380 (12 w 2018).

Airbus odnotował też zamówienia na 1131 nowych samolotów, w tym 118 rodziny A220, 796 rodziny A320neo, 104 rodziny A330neo i 113 rodziny A350. Ogółem liczba samolotów zamówionych przez odbiorców i oczekujących na wyprodukowanie wynosi 7482 (Airbus zwiększy zatrudnienie , 2020-01-10, BOC Aviation zamawia 20 A320neo, 2020-01-07, A350 z wyświetlaczami dotykowymi , 2019-12-20).

Cieszę się, że nasze zamówienia i dostawy naszych samolotów komercyjnych odzwierciedlają ciągłe wysiłki mające na celu lepszą obsługę naszych klientów i wprowadzanie na rynek naszych konkurencyjnych produktów i usług. Szczerze dziękuję naszym klientom za ich lojalność oraz zespołom Airbusa i naszych partnerów branżowych, którzy to umożliwili – powiedział Guillaume Faury, dyrektor generalny Airbusa.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2020 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.