Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Brazylijskie kutry dla Angoli

Marynarka wojenna, 08 września 2014

Brazylia zobowiązała się do dostarczenia Angoli serii kutrów patrolowych.

Porozumienie wstępne, dotyczące kutrów patrolowych, podpisali w Brazylii ministrowie obrony obu państw, Celso Amorim i gen. João Lourenço / Zdjęcie: MO Brazylii

W myśl porozumienia zawartego przez ministrów obrony Brazylii i Angoli, Celso Amorima i gen. João Lourenço, brazylijskie Emgepron zbuduje dla marynarki wojennej afrykańskiego państwa 4 kutry patrolowe o wyporności 500 t każdy. Brazylijczycy zobowiązali się też do przekazania Angolijczykom technologii niezbędnej do produkcji kolejnych 3 jednostek w zakładach budowanych obecnie 200 km na południe od stolicy – Luandy.

Nowe kutry patrolowe pozwolą Angoli na skuteczniejsze zmierzenie się z typowymi dla państw afrykańskich problemami, w tym piractwem i terroryzmem morskim. Szlaki handlowe wiodące wzdłuż zachodnich wybrzeży Afryki stają się coraz mniej bezpieczne. Rosnąca liczba ataków piratów na statki cywilne jest skutkiem nieprzygotowania wielu państw regionu do lepszej ochrony idących ich wodami terytorialnymi jednostek (Gorsza kondycja piratów, 2013-07-19).

Ta sytuacja stwarza okazję dla wielu europejskich producentów okrętów na nowe zlecenia ze strony Afrykanów. Od kilku miesięcy kampanię marketingową na Czarnym Lądzie prowadzi włoska Fincantieri (Fincantieri chce wejść na afrykański rynek, 2014-02-03).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.