Na stoisku przedsiębiorstwa CAIGA pokazany jest model łodzi latającej AG600, przeznaczonej do zadań poszukiwawczo-ratowniczych.
AG600 (niektóre źródła podają też oznaczenie TA-600) ma być największym wodnosamolotem, jaki kiedykolwiek wszedł do eksploatacji. Według przedstawicieli CAIGA (China Aviation Industry General Aircraft Company) rozpoczęto już produkcję pierwszych elementów struktury. Montaż końcowy samolotu będzie odbywał się w wytwórni CAIGA w Zhuhai. Oblot prototypu AG600 zaplanowano na koniec 2015.
Maksymalna masa startowa wersji poszukiwawczo-ratowniczej to 53 500 kg, a pojemność - 50 pasażerów. Natomiast wersja pożarnicza ma mieć maksymalną masę startową 49 800 kg, w tym 12 000 kg środka gaśniczego.
Zasięg obliczeniowy AG600 to 5000 km, przy prędkości 480 km/h. Samolot ma być zdolny do operowania z powierzchni wody, przy wysokości fal dochodzącej do 2 m.
Zdaniem producenta samolot nie będzie produkowany masowo. Jego podstawowym odbiorcą ma być straż wybrzeża ChRL. Według niepotwierdzonych informacji innymi misjami wykonywanymi przez AG600 ma być przewóz ładunków i zadania obserwacyjne. Głównym konkurentem AG600 na rynku będzie japoński US-2 (Indie zainteresowane japońskim uzbrojeniem, 2014-06-10, Zgoda na US-2 dla Indii, 2014-01-29).