Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Cztery nowe samoloty dla Emirates

Lotnictwo cywilne, 04 września 2015

Emirates odebrały w ciągu jednego dnia aż cztery nowe samoloty – parę Boeingów 777-300ER, jednego Boeinga 777F i jednego Airbusa A380.

Arabski przewoźnik jest największym w świecie operatorem Boeingów 777 – ma ich 147 / Zdjęcie: Boeing

Linie Emirates świętują rekordową w historii dostawę czterech nowych samolotów w ciągu jednego dnia. Do floty towarzystwa trafiły dwa Boeingi 777-300ER, towarowy 777 Freighter i jeden Airbus A380. Arabski przewoźnik już teraz jest największym w świecie operatorem Boeingów 777 i A380. Wliczając dostawę 3 nowych Boeingów, całkowite zamówienie Emirates na 777 wzrosło do 150, a obecnie w ich flocie znajduje się 147 samolotów tego typu.

Cztery nowe nabytki przed oddaniem do eksploatacji przeszły przegląd techniczny. Dwa Boeingi 777-300ER odbyły swoje inauguracyjne loty z Dubaju do Kuwejtu i Bombaju, natomiast A380 w swoją pierwszą podróż wyruszył z Dubaju do Düsseldorfu. Z kolei B777F wyleciał bezpośrednio z Seattle, gdzie został wyprodukowany, do Hongkongu, w którym czekały na niego 103 t ładunku.

We flocie Emirates znajduje się obecnie także 66 A380 / Zdjęcie: Emirates

Emirates odebrały pierwszego Boeinga 777 w 1996 i od tamtej pory wycofały z eksploatacji trzy starsze 777. Boeingi 777 Emirates mają zasięg 17 446 km i obsługują prawie 100 kierunków na 6 kontynentach, niemal umożliwiając połączenie dwóch dowolnych destynacji na Ziemi (17-godzinne loty Emirates , 2015-08-14).

A380, który trafił do Emirates, powiększył flotę dwupokładowych samolotów linii do 66 (Dwa A380 dziennie do Frankfurtu , 2015-08-27). Do tej pory w 2015 Emirates odebrały 14 nowych samolotów, w tym 9 A380, 4 Boeingi 777-300ER i jednego Boeinga 777F. W tym samym okresie przewoźnik wycofał z eksploatacji 4 A340-500, 3 A330-200 i jednego Boeinga 777-200.

Wliczając ostatnie dostawy, flota Emirates liczy w sumie 238 samolotów, których średni wiek to 6,5 roku. Dzięki temu przewoźnik ma jedną z najmłodszych flot w świecie. Linie oczekują na dostawę 270 samolotów. Zamówienie obejmuje 46 Boeingów 777-300ER, 115 Boeingów 777-9X, 35 Boeingów 777-8X i 74 Airbusy A380 (Projekt wstępny Boeinga 777-9, 2015-08-28).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.