Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Globalne wsparcie dla Tigerów

Lotnictwo wojskowe, Przemysł lotniczy, Strategia i polityka, 04 grudnia 2019

Airbus Helicopters i OCCAR (Organisation Conjointe de Coopération en matière d'Armement – Organizacja do spraw Współpracy w Zakresie Uzbrojenia) podpisały trójstronną umowę globalnego wsparcia, mającą na celu zwiększenie wskaźnika dostępności śmigłowców uderzeniowych Tiger używanych przez wojska lądowe Francji, Niemiec i Hiszpanii. Dzięki niej zapewnione zostaną gotowość bojowa i wsparcie Tigerów przez następną i kolejne dekady. To kolejne tego typu porozumienie, zawarte przez koncern z Tuluzy (Wsparcie dla francuskich śmigłowców , 2019-11-26).

Nowa umowa zapewni wsparcie eksploatacji śmigłowców uderzeniowych Tiger przez następne dekady / Zdjęcie: Bartosz Głowacki

Umowa obejmuje elementy krytyczne, takie jak ciągłe doskonalenie i zapobieganie przestarzałości, a także możliwość wykonania napraw i zapewnienie zapasu części zamiennych u wszystkich zaangażowanych dostawców. Ponadto umowa przewiduje zaspokojenie indywidualnych potrzeb każdego klienta zgodnie z jego scenariuszem operacyjnym i dyslokacją. We Francji umowa gwarantuje dostępność do 98% części i przewiduje uproszczenie logistyki – Airbus Helicopters przejmie również bezpośrednio odpowiedzialność za dostawę nowych części, a także części naprawionych i innych materiałów eksploatacyjnych.

Dotychczas siłom zbrojnym Francji, Niemiec, Hiszpanii i Australii dostarczono 183 Tigery, które wylatały ponad 130 tys. godzin (Australia poszukuje następców Tigerów , 2019-07-10. Początek prac nad Tigerem Mk III, 2018-10-01).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2020 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.