Flota uderzeniowych F-15SG, należących do wojsk lotniczych Singapuru, zwiększyła się do 40 samolotów.
Dotychczas Singapur oficjalnie przyznawał się do posiadania 24 samolotów uderzeniowych F-15SG, dostarczanych od wiosny 2010 (F-15SG w pełni zdolne do działania, 2013-09-20). Jednak według branżowych mediów zachodnich w rzeczywistości jest ich 32. W dodatku najnowszy rejestr statków powietrznych FAA wykazuje istnienie kolejnych 8 F-15SG.
Samoloty zostały dostarczone Angkatan Udara Republik Singapura (AURS, wojskom lotniczym Singapuru) z numerami wzorowanymi na US Air Force, od 05-001 do 05-0024. Część z nich pozostała w Stanach Zjednoczonych w bazie lotniczej Mountain Home, gdzie wchodzi w skład 428th Fighter Squadron, którego zadaniem jest szkolenie singapurskich lotników. Samolot bazujące w kraju noszą oznaczenia 83xx.
W listopadzie 2012 do Kongresu USA wpłynął list od Departamentu Stanu w sprawie sprzedaży, modyfikacji i obsługi posprzedażnej 8 F-15SG. Boeing wykazał w raporcie za ten rok, że samoloty zostały dostarczone nieujawnionemu nabywcy. Co więcej, sprawozdania finansowe koncernu z Seattle z lat 2055-2012 mówią o przekazaniu 93 F-15, z czego 61 F-15K dla Republiki Korei i 24 F-15SG dla Singapuru oraz 8 wyżej wymienionych.
Najnowsze wpisy do rejestru statków powietrznych FAA, z 5-6 sierpnia br. pokazują, że Boeing zarezerwował cywilne znaki rejestracyjne, N3xxSG, dla kolejnych 8 F-15SG. Resort obrony Singapuru i producent nie potwierdzają, że AURS zamówiły lub odebrały dodatkowe 16 F-15SG, ale też nie zaprzeczają tej informacji. Tygodnik Flight donosi, że w 2011 w zakładach KAI w Sacheon zaobserwowano kadłub samolotu, oznaczony jako SG28.
Co więcej, podczas zakończonych niedawno ćwiczeń Pitch Black niektóre singapurskie F-15SG miały przemalowane lub naklejone numery, najprawdopodobniej w celu uniemożliwienia identyfikacji i poznania dokładnej liczebności floty (Debiut Gripenów w Pitch Black, 2014-08-19). Jednak numery widoczne na niektórych z nich mogą sugerować, że jest ich więcej niż 24.
Według tygodnika Jane’s decyzja o nieujawnianiu dokładnej liczby F-15SG zapadła na najwyższym szczeblu władzy, ze względu na chęć utrzymania sąsiednich krajów w niepewności. Samoloty tego typu uznawane są za jedne z dysponujących największymi zdolnościami bojowymi, a zasiadający w ich kabinach lotnicy AURS za jednych z najlepiej wyszkolonych w regionie.