Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Drugi australijski F-35A oblatany

Lotnictwo wojskowe, 05 października 2014

Dwa dni po pierwszym F-35A, oblatano drugi samolot przeznaczony dla Australii.

Drugi australijski F-35A startuje do lotu / Zdjęcie: Carl Richards

Zaledwie dwa dni po oblocie pierwszego samolotu wielozadaniowego F-35A, przeznaczonego dla Royal Australian Air Force (RAAF, królewskich wojsk lotniczych Australii, Oblot pierwszego F-35A dla Australii, 2014-10-01) w powietrze wzbił się drugi egzemplarz. Lot odbył się także w Naval Air Station Joint Reserve Base Fort Worth, w Teksasie.

Tym razem za sterami samolotu, oznaczonego jako AU-2, zasiadał pilot doświadczalny Lockheed Martina Bill Gigliotti. Pierwszy lot AU-2 trwał ok. 90 minut.

Formalne przekazanie obydwu F-35A na ręce RAAF ma nastąpić przed końcem br. Seryjne samoloty tego typu trafią do rąk australijskich lotników w latach 2017-2022.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.