Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Lufthansa ujawnia trasy A350

Lotnictwo cywilne, 31 marca 2016

Pierwszymi destynacjami, do których dotrą A350 narodowego przewoźnika Niemiec będą najprawdopodobniej Boston i Delhi.

Pierwsze z zamówionych przez Lufthansę A350-900 trafią do hubu w Monachium na początku przyszłego roku / Rysunek: Airbus

Jak poinformował Thomas Winkelmann, prezes Lufthansy zarządzający operacjami w międzynarodowym porcie lotniczym w Monachium, pierwszych 10 z 25 zamówionych przez niemieckie towarzystwo Airbusów A350-900 będzie stacjonować tam od stycznia 2017 (Lufthansa kupuje Airbusy A350 i Boeingi 777X, 2013-09-19). Jest to niewielkie opóźnienie względem pierwotnych planów, które zakładały, że dostawy samolotów tego typu dla Lufthansy rozpoczną się pod koniec br.

Przewoźnik zamierza zaoferować na ich pokładach nowe usługi dla pasażerów klasy biznes, obejmujące m. in. dostęp do przekąsek i napojów w wydzielonej części kabiny. W klasie ekonomicznej w przyszłości będą dostępne ergonomiczne fotele, które pojawią się również w nowej kolorystyce. Pasażerowie zyskają także więcej miejsca na rzeczy osobiste.

Wszyscy podróżni będą mogli korzystać z dostępu do Internetu. Dodatkowy komfort lotu zapewni obniżenie ciśnienia w kabinie, odpowiadające wysokości 1800 m n.p.m., czyli o 600 m niższej w porównaniu z parametrami stosowanymi dotychczas, a także innowacyjna koncepcja oświetlenia, z 12 różnymi programami. Pasażerowie mogą samodzielnie dopasować rodzaj oświetlenia dostosowanego do strefy czasowej miejsca przylotu, dzięki czemu dotrą na miejsce bardziej wypoczęci.

Lufthansa będzie dysponować A350-900 mieszczącymi 293 pasażerów: 48 w klasie biznes, 21 w Premium Economy i 224 w klasie ekonomicznej. Pierwszymi destynacjami, do których dotrą nowe samoloty niemieckich linii będą najprawdopodobniej Boston i Delhi (Nowe letnie kierunki grupy Lufthansa , 2016-03-14).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.