Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

MSA gotowe do lotów demonstracyjnych

Lotnictwo wojskowe, Przemysł zbrojeniowy, 23 stycznia 2015

W najbliższych miesiącach rozpocznie się demonstracyjne tournee nowego morskiego samolotu patrolowego (MSA) Boeinga.

MSA powstał na bazie samolotu odrzutowego klasy biznes Bombardier Challenger 604 / Zdjęcie: Boeing

Producent zakończył już próby niezbędne do uzyskania certyfikatu zdatności do lotu Maritime Surveillance Aircraft (MSA), a także testy wyposażenia pokładowego. Oblot konstrukcji odbył się wiosną 2014 (Oblot Boeinga MSA, 2014-03-06). Demonstrator MSA zaprezentowano podczas zeszłorocznego salonu lotniczego w Farnborough (Farnborough 2014: Boeing prezentuje MSA, 2014-07-14).

Tournee demonstracyjne MSA przygotowano specjalnie z myślą o potencjalnych klientach. Boeing prowadzi rozmowy z kilkoma niewymienionymi z nazwy państwami, które wyrażają wstępne zainteresowanie konstrukcją. Producent liczy, że w ciągu najbliższych 10 lat uda mu się sprzedać 100-125 samolotów tego modelu.

Nowy patrolowiec ma być uzupełnieniem P-8A. Konstrukcja może też zainteresować mniejsze państwa, których nie stać na zakup Posejdonów. Samoloty te pozyskały dotąd jedynie USA, Indie oraz Australia (Poseidony na czas, 2015-01-10, Kolejny P-8I przekazany, 2014-09-11).

MSA zostanie wyposażony w radiolokator poszukiwawczy, głowicę z wyposażeniem optoelektronicznym, środki walki elektronicznej, urządzenia łączności i automatyczny układ identyfikacji. Samolot przystosowano do prowadzenia typowych działań patrolowych, w tym dozoru wód wyłącznej strefy ekonomicznej, a także wspierania misji antypirackich, walki z przemytem narkotyków i nielegalną imigracją oraz dozoru morskich granic państwowych.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.