Śmigłowce AW189 używane przez Bel Air wylatały łącznie już ponad 2000 h.
Para śmigłowców AgustaWestland AW189, eksploatowanych przez duńskie towarzystwo Bel Air Aviation A/S, przekroczyła niedawno 2000 godzin łącznego nalotu. Pierwszy z wiropłatów wylatał już 1200 h, przekraczając 600 godzin lotów w czerwcu – najwięcej ze wszystkich statków powietrznych tego typu w świecie (Rekordowy nalot AW189 Bel Air, 2015-06-05). Drugi AW189 spędził w powietrzu niemal 1000 h.
Bel Air zawarło umowę kupna dwóch AW189 w październiku 2014, z opcją na trzeci śmigłowiec. Służą one do transportu osób i ładunków na platformy wydobywcze ropy naftowej i gazu ziemnego na Morzu Północnym i ekip obsługujących farmy wiatrowe.
Włosko-brytyjskie przedsiębiorstwo uzyskało także List Zatwierdzający Europejskiej Agencji Bezpieczeństwa Lotniczego (EASA), na mocy którego, jako pierwszy w świecie producent wiropłatów, może tworzyć i dostarczać bazy danych nawigacyjnych dla układów sterowania lotem śmigłowców AW169 (Certyfikat EASA dla AW169, 2015-07-22) i AW189. Wkrótce usługa taka dostępna będzie także dla AW101 (Nigeria czeka na ex-indyjskie AW101, 2014-08-20). W najbliższych latach ma to stać się obowiązkiem dla wszystkich przedsiębiorstw branży śmigłowcowej.